Licitatie Publica - Acord cadru privind achizitia de echipamente medicale pentru sectia chirurgie si ATI , inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului?
Anunt de participare numarul 146502/13.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL PLOIESTI
Adresa postala: Str. Ana IpatescuNr.59, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100337, Romania, Punct(e) de contact: Silviu Georgescu, Tel. +40 244523904, Email: [email protected], Fax: +40 244596272, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind achizitia de echipamente medicale pentru sectia chirurgie si ATI , inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Ploiesti, Strada Ana Ipatescu, nr. 59 Judetul Prahova, Romania.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 687, 360 si 4, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual vor fi atribuite un nr maxim de 3 contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru privind achizitia de echipamente medicale pentru sectia chirurgie si ATI , inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 2.500.000 lei.
Cantitatea celui mai mare contract subsecvent este prezentata in documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 687, 360 si 4, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
50.000 lei (50% pentru IMM cf.L.346/2004)Echivalenta pentru grantiile de participare depuse in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.(1)Gar.de part.se constit. prin virament bancar sau prin instr. de garant. emis in cond. legii de o soc.banc.ori soc.asigurari, care se prezinta in original, valabila pt.o per.de 90 zile de la termenul limita de primire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de palta sau a unei file CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data de deschiderii ofertelor.Contul autoritatii contractante este RO37TREZ5215041XXX000260 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal 2844227 Cf. Art.278 1*)]n masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut.contr. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 8.020 lei (50% pentru IMM cf.L.346/2004, respectiv 4.010 lei) 5% (2, 5% pentru IMM)din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Documentul se prezinta in original.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiii contactante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
3.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
4.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, de subcontractanti daca este cazul, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
Persoanele cu functii de decizie sunt: Dumitru Mihaela Carmen ? Manager;Butaru Gabriela ? Director Ec. Financiar; Georgescu Silviu ? Sef Serviciu; Nitulescu Claudia- Comp. Achizitii; Sandu Andrei ? Jurist.7.Informatii generale, in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele trebuie indeplinite, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul. 8.a) Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic. Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.b) Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/alte echivalente, cu viza in termen sau Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
c) Pentru persoane fizice/juridice straine se solicita Autorizatie de functionare pentru domeniul de activitate, cu viza in termen sau certificat constatator ORC si/sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu :5.000.000 lei
Cerinta se justifica prin prezentarea, daca este cazul a raportului de audit, daca este cazul a raportului de cenzori, sau extrase de bilant, sau orice document care demonstreaza indeplinirea cerintei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/subcontractanti trebuie sa cuprinda: specializarea acestuia/acestora, acordul acestuia/acestora si procentul de subcontratare.(daca este cazul)
Experienta similara: maxim 3 contracte in valoare cumulata de minim :2.500.000 lei
Furnizarile prezentate ca experienta similara trebuie sa se incadreze intr-un interval de timp care nu trebuie sa depaseasca 3 ani fata de data limita de depunere a ofertelor.Se prezinta certificatul/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani. In aceasta lista trebuie sa se regaseasca si contractul prezentat ca experienta similara.
Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 11Formular nr. 10Formular nr. 8ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Str. Ana Ipatescu, Nr.59, Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite a operatorilor economici paticipanti la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertele cu acelas pret clasate pe acelasi loc vor fi departajate prin reofertare in plic inchis.Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala.Pentru a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederile art.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Strada Ana Ipatescu, nr. 59, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100337, Romania, Tel. +40 244523904, Fax: +40 244596272
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2013 10:37