Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU PRIVIND ACHIZITIA DE MATERIALE SANITARE PENTRU UROLOGIE


Anunt de participare numarul 124607/23.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala:  BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022104, Romania, Punct(e) de contact:  MARIAN DANIEL BINA, Tel. 021/3246400, Fax:  021/3246400, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PRIVIND ACHIZITIA DE MATERIALE SANITARE PENTRU UROLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV - MAGAZIE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 300, 130RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA IN FUNCTIE DE NECESITATI SI FINANTARE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE MATERIALE SANITARE PENTRU UROLOGIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181500-7 - Consumabile de uz renal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PACHET MATERIALE SANITARE PENTRU UROLOGIE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 300, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GAR. DE PAR-60003 LEI-prin depunere de numerar la casieria spitalului, OP in cont IBAN nr. RO03TREZ4215005XXX000239 TREZ ILFOV, scris. gar. bancara sau polita de asig. emisa de o soc. de asig.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII, BUGET DE STAT, FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie:
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-in cazul persoanelor juridice-eliberat de Primarie- in original sau in xerocopie legalizata, xerocopie semnata si stampilata avand mentiunea conform cu originalul valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat de atestare fiscala-pentru persoane juridice-eliberat de Administratia finantelor publice- in original sau in xerocopie legalizata, xerocopie semnata si stampilata avand mentiunea conform cu originalul valabil la data deschiderii ofertelor
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorul economic va prezenta mostre pentru fiecare produs din pachetul ofertat, cu titlul gratuit, la data limita de depunere a ofertelor (neprezentarea de mostre si neincadrarea stricta in descrierea din caietul de sarcini va duce la descalificarea ofertantului. Conform H.G. 925/2006, art.36 (2), lit. a, oferta este considerata neconforma ? nu satisface in mod corespunzator cerintele caietului de sarcini. Inurma verificarii mostrei se va stabili daca produsul este acceptat.
-Certificat de calitate ISO 9001 al ofertantului- xerocopie semnata si stampilata avand mentiunea conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5425/16.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 11:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana imputernicita de operatorul economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE ACONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA SECTOR 2
Adresa postala:  BD. UNIRII, NR. 37, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030833, Romania, Tel. 0214083600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV - ACHIZITII
Adresa postala:  BD. BASARABIA, NR. 49-51, SECTOR 2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  022104, Romania, Tel. 0213241161, Fax:  0213241175
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2011 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer