Licitatie Publica - Acord cadru privind achizitia de mobilier medical si echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului
Anunt de participare numarul 147309/18.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: Tamas Sanda, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +402 61727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind achizitia de mobilier medical si echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare cu sediul in Str. Prahovei nr. 1, localitatea Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 5, 517, 104RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual se va atribui un numar maxim de 3 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru privind achizitia de mobilier medical si echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51400000-6-Servicii de instalare de echipament medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate ale acordului cadru sunt:
Pat spital- cant min 200 buc. si cant max 500buc.
Pat ATI- cant min 15 si cant max si cant max 30 buc.
Noptiera- cant min 200 buc. si cant max 750 buc.
Cuier perete-cant min 50 buc. si cant max 150 buc.
Masuta salon-cant min 100 buc. si cant max 250 buc.
Scaun salon - cant min 300 buc.si cant max 600 buc.
Dulap modular - cant min 15 si cant max 30 buc.
Dulap vestiar- cant min 200 buc. si cant max. 850 buc
Masuta tratament- cant min 100 buc si cant max. 300 buc.
Aparat automat dezinfectie - cant min 1 buc si cant max 2 buc
Electrocauter cu modul plasma argon(urologie)- cant min 1 buc si cant max 2 buc
Ablatie si rezectie tumorala- cant min 1 buc. si cant max.1 buc.
Valoarea celui mare contract subsecvent este in valoare de :2.000.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 299, 216 si 5, 517, 104RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
100.000 lei (50% pt IMM cf L346/2004).Pentru calculul echivalent in vederea conversiei valorii aferente garantiei de participare constituita in alta moneda, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu trei zile.Se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori o societate de asigurari si se va prezenta in original, valabila pentru o perioada de 90 zile de la termenul limita de primire.Este irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau -neconditionat, respectiv la prima cerere abeneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia se poate constitui si prin depunerea unui OP sau file CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschideriiofertelor. Contul autoritatii contractante este RO 28TREZ5465041XXX000327 deschis la Trezoreria Satu Mare, cod fiscal 3963722 ; In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.111, 71 lei. 5%(2, 5% pt IMM) din valoarea fara tva a contractului de furnizare.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Documentul se prezinta in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, buget de stat si alte fonduri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dips. art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita de toti membrii asociatiei precum si de tertii sustinatori daca este cazul- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile cu modificarile si completarile ulterioare; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita de toti membrii asociatiei. Tertii sustinatori, daca este cazul, vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181 de la lit a, c1 si d, din OUG 34/2006- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere. Acesta se va prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere. Acesta se va prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori, daca este cazul si de subcontractanti
Informatii generale, in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatieiIn cazul depunerii unei oferte comune, cerintele trebuie indeplinite, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
- Manager Marc Ioan Adrian
- Director Ingrijiri Ec. Opres Gabriela
- Director Financiar Contabil - Pal Mircea Nicolae
- Sef Serviciu Achizitii - Ec. Tamas Sanda Codruta a) Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic. Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.b) Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/alte echivalente, cu viza in termen sau Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.c) Pentru persoane fizice/juridice straine se solicita Autorizatie de functionare pentru domeniul de activitate, cu viza in termen sau certificat constatator ORC si/sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romanaInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu :
4.000.000 leiCerinta se justifica prin prezentarea, daca este cazul a raportului de audit, daca este cazul a raportului de cenzori, sau extrase de bilant, sau orice alte documente edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului in ultimii 3 ani :2010, 2011 si 2012.
Calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: 2010, 2011, 2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani conform formularului 9
Experienta similara poate fi indeplinita prin prin maxim 3 contracte in valoare cumulata de minim :2.000.000 leiSe prezinta certificatul/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de
catre clientul beneficiar
Pentru operatorii economici care au contracte in euro, calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte :2010, 2011, 2012.
Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr 9ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2013 10:00
Locul: La sediul Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare Str. Prahovei Nr. 1 la sala de sedinte UPU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere , personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe locul 1, 2 sau 3 au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor, iar oferta cu cel mai scazut pret va fi desemnata castigatoare.Pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala. Pentru a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art 256 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta satu Mare
Adresa postala: Str. Prahovei nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 4470192, Romania, Tel. +40 261727259, Fax: +40 261727259
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2013 11:09