Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru privind achizitia de servicii distribuire a taloanelor de plata la domiciliul pensionarilor M.A.I.


Anunt de participare numarul 146192/31.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR-CASA DE PENSII
Adresa postala: str.George Georgescu nr. 3, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040131, Romania, Punct(e) de contact: Marilena Buzdugan, Tel. +40 0213037080, Email: [email protected], Fax: +40 0213360089, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Generala Logistica
Adresa postala: Str. Eforie nr 3-5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Macarie Cristina, Tel. +40 0213037080/10456, In atentia: Macarie Cristina, Email: [email protected], Fax: +40 0213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Generala Logistica
Adresa postala: Str. Eforie nr 3-5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Macarie Cristina, Tel. +40 0213037080/10456, In atentia: Macarie Cristina, Email: [email protected], Fax: +40 0213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Generala Logistica
Adresa postala: Str. Eforie nr 3-5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Macarie Cristina, Tel. +40 0213037080/10456, In atentia: Macarie Cristina, Email: [email protected], Fax: +40 0213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind achizitia de servicii distribuire a taloanelor de plata la domiciliul pensionarilor M.A.I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Casa de Pensii Sectoriala - Str. George Georgescu nr.3 sector 4 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 245, 360 si 6, 703, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de alicare a procedurii: Decembrie 2013 - Decembrie 2017 Estimari minime - 1.976.000 taloane, Estimari maxime - 3.120.000 taloane. Valoarea maxima a celui mai mare contr. subs. - 1.061.359 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru privind achizitia de servicii distribuire a taloanelor de plata la domiciliul pensionarilor M.A.I., inclusiv a manoperei implicuirii taloanelor speciale de calatorie care se distribuie numai in luna decembrie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari minime pentru acordul cadru: 1.824.000 (numar minim de taloane)+ 152.000 (taloane speciale de calatorie luna decembrie) = 1.976.000 taloane
Estimari maxime pentru acordul cadru: 2.880.000 (numar maxim de taloane)+ 240.000(taloane speciale de calatorie luna decembrie) = 3.120.000 taloane
Estimare pentru un contract subsecvent: 38000 taloane pensie/luna x 12 luni+38000 taloane speciale calatorie luna decembrie = 494000 taloane
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 245, 360 si 6, 703, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 87000 lei (Formular orientativ nr.11). Perioada de valabilitatea a garantiei de participare 75 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Mod de constituire: garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, mai putin fila CEC. Cont garantii nr. RO68TREZ7045005XXX000147 ? Trezorerie Sector 4 Bucuresti, cod Fiscal 4420490; Ofertele care nu sunt insotite la data deschiderii ofertelor de gar. pentru particip. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere aofertelor, de catre comisia de evaluare.Eliberarea gar. de particip.se va face in conf cu prev art 88 din HG nr.925/2006.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul gar de participare ce se va retine in cond.at.278^1 din OUG nr.34/2006 este de 8230, 32 lei. Garantia de buna executie se const. in term. de 5 zile de la semnarea contr. si este de 5% din valoarea contractului subsecvent de furnizare fara TVA, si se constit.in oricare dintre form. prevederilor art.90 din HG nr.925/2006.care devine anexa la contract (formular orientativ nr.12)In cazul IMM se va prez.o declaratie pe pr.raspundere priv.incadr.in categ IMM compl. cf. Anexei 1 din Legea nr.346/2004, prez.in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.
a)Formularul nr.4 - Declaratie privind eligibilitatea -Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, b)Formular nr.5 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(pct. a, c, d)c)Formularul nr.17-"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".d)Formularul nr.14 -"Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" (privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG nr.34/2006)se va completa de catre ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator, conform modelului. Formularele sunt prezentate in sectiunea Modele de formulare. Persoane cu functie de decizie: Muntean Lucian Ioan - Director, Grecu Razvan - Director Adjunct, Gheorghe Simona Elena ? contabil sef, Popecu Marius Gabriel ? Sef birou juridic, Plesca Georgeta Iuliana - Serviciul Financiar, Radu Valeriu - sef Grup Achizitii Publice, Negrila Mihai ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Macarie Cristina - Serviciul Achizitii Publice2. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.
3) Se va Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care
din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69 ind 1 sau art 180 sau art.181 din OUG nr.34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului cu exceptia situatiei prevazute la art.9 alin.(1) din Ord.509/2011 al presedintelui ANRMAP. pentru persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul este abilitat sa desfasoare activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul care va fi semnatar al acordului-cadru, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea situatiei economico- financiare se solicita declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani, conform Formularului nr.6, in masura in care informatiile respective sunt disponibile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstrarea situatiei economico- financiare se solicita declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani, conform Formularului nr.6, in masura in care informatiile respective sunt disponibile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta mostra pentru plicul in care vor fi introduse taloanele de pensie. Mostra depusa trebuie sa corespunda datelor tehnice prezentate in Caietul de sarcini. Mostra se va depune odata cu oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta mostra pentru plicul in care vor fi introduse taloanele de pensie. Mostra depusa trebuie sa corespunda datelor tehnice prezentate in Caietul de sarcini. Mostra se va depune odata cu oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: valoarea totala maxima acord cadru fara TVA. b)eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite. c)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile - sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice - numarul participantilor la licitatia electronica - clasament. Nr.de runde 1(una)Durata unei runde 1(una)zi.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2013 10:00
Locul: Str. Eforie nr. 3 sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale dupa reofertare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ?Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.Nota: Formularul nr.8 se va completa si in situatia in care ofertantul nu are subcontractanti mentionandu-se acest aspect in formular.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art.256 ind.2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2013 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer