Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru privind achizitia de tonere si cartuse ink -jet


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
929.900 RON

Castigatorul Licitatiei: TRIMA-BIROTICA & PAPETARIE S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 128225/24.11.2011
Informatii anunt de participare asociat 118381
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0213182564, In atentia: Ing. Lazar Valentin, Email: [email protected], Fax: 0213180296, Adresa internet (URL): WWW.USAMV.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind achizitia de tonere si cartuse ink -jet
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: USAMV Bucuresti, Bdl. Marasti 59, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
­ Achizitie de tonere si cartuse ink jet
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
929, 900RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S156-259904din17.08.2011
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S46-075478din08.03.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 42 -PDC Denumirea: Acord cadru tonere
V.1) Data atribuirii contractului 11/14/2011
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TRIMA-BIROTICA & PAPETARIE S.R.L.
Adresa postala: str Boja, Nr. 2E, Mansarda, Cam.1, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061031, Romania, Tel. 0214344233, Email: [email protected], Fax: 0217770111
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 929900.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Daca exista, descrierea acestor optiuni: Cantitatile din caietul de sarcini sunt cele maxime previzionate pentru fiecare tip de echipament, de unde a reiesit o valoare anuala(pe 12 luni) a contractului de 676.100, 00 lei.Primul contract subsecvent se va incheia in august 2011 si va fi pana in decembrie 2011, Al 2-lea contract subsecvent se va incheia in ianuarie 2012, va avea durata pana in decembrie 2012, Al 3-lea contract subsecvent se va incheia in ianuarie 2013 va avea durata pana in septembrie 2013.Valoarea contractelor subsecvente se estimeaza ca va fi 60% din valoarea castigatoare raportata la durata contractelor subsecvente.Achizitiile se vor face in functie de necesitatile concrete ale universitatii, astfel cantitatile pentru fiecare tip de produs vor fi diferite de cele previzionate.In functie de necesitati se pot achizitiona de la semnatarul acordului cadru(contractelor subseventa) alte tipuri de cartuse si tonere decat cele din caietul de sarcini, solicitandu-i acestuia in acest sens oferte de pret.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti Sectia Comerciala
Adresa postala: Bd. Unirii, nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 0214083600, Email: [email protected]
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al USAMV Bucuresti
Adresa postala: Bdl. Marasti, nr. 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Tel. 0213180296, Adresa internet (URL): www.usamv.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2011 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer