Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru privind executarea lucrarilor de construire a imobilelor din incinta cartierului de locuinte Odai (blocurile de locuinte OD2, OD3, OD4, OD5, OD6 si OD9, gradinita, dispensarul medical si spatiile comerciale), situat in Bucuresti, sectorul 1, S


Anunt de participare numarul 112870/15.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti nr.9-13, Sect. 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Marcel, Tel. +40 (0)21 319 10 13/186, +40 (0)21 319 10 42 3191014/224, In atentia:  Bogdan Marcel, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0) 21 319 10 27, Adresa internet (URL):  www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru privind executarea lucrarilor de construire a imobilelor din incinta cartierului de locuinte Odai (blocurile de locuinte OD2, OD3, OD4, OD5, OD6 si OD9, gradinita, dispensarul medical si spatiile comerciale), situat in Bucuresti, sectorul 1, Sos. Odai nr. 3-5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, sectorul 1, Sos. Odai nr. 3-5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 96, 892, 368RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de constructii civile in suprafata desfasurata totala de 34 666, 32mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea lucrarilor de construire a imobilelor din incinta cartierului de locuinte Odai (blocurile de locuinte OD2, OD3, OD4, OD5, OD6 si OD9, gradinita, dispensarul medical si spatiile comerciale), situat in Bucuresti, sectorul 1, Sos. Odai nr. 3-5
Valoarea estimata fara TVA: 96, 892, 368RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 1900000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractelor subsecvente care urmeaza a fi incheiate in baza acordului-cadru este bugetul consolidat al Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat si semnat de catre liderul de asociere desemnat in acordul de asociere, in numele asociatilor; Certificatul de atestare fiscala, aflat in perioada de utilizare la data depunerii ofertei, emis in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei; Certificatul de atestare fiscala, aflat in perioada de utilizare la data depunerii ofertei, emis in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei; Certificat constatator ? original sau copie legalizata ? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare ? copie simpla; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA ? copie simpla
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla), insotite de balantele de verificare
Declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurare, daca exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media aritmetica a cifrei de afaceri in domeniul constructii civile aferente exercitiilor financiare din anii 2007, 2008 si 2009 sa fie de cel putin 117 900 000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Realizarea de constructii de locuinte, receptionate in ultimii cinci ani, in valoare de cel putin 58 900 000, 00 lei, in cadrul a cel mult doua contracte, din care cel putin unul sa fi avut ca obiect realizarea unui bloc de locuinte cu suprafata desfasurata de cel putin 10 000, 00mp a carui structura de rezistenta sa fi fost executata integral din elemente prefabricate.Va fi prezentata lista principalelor contracte similare receptionate in ultimii 5 (cinci) ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o declaratie privind unitatile de productie, dotarile, echipamentele, utilajele si mijloacele de transport pe care ofertantul le considera necesare pentru indeplinirea contractelor subsecvente.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin in proprietate, leasing, contract de inchiriere sau sustinere tehnica, pe toata durata acordului-cadru, o statie de betoane si o unitate de productie a elementelor prefabricate pentru structura de rezistenta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Durata specificata conform graficului de executie.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 11:00
Locul: Sectorul 1 al Muncipiului Bucuresti, Directia Investitii, etaj 3, Sos. Bucuresti - Ploiesti nr. 9-13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +40 021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr. 5, sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 021 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  +40 021 319 51 76, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie si Spatii cu alta destinatie decat cea de locuinta
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Tel. +40 (0)21 319 10 13/114, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2010 18:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer