Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru privind furnizarea de concentrat alimentar uscat pentru hranirea cainilor de serviciu


Anunt de participare numarul 144574/26.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Chinologic Dr. Aurel Greblea Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii Nr. 157 Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Luca Dorin, Tel. +40 69235181, In atentia: comisar sef Tataruca Sergiu Calin, Email: [email protected], Fax: +40 69235181, Adresa internet (URL): Sibiu, Calea Dumbravii, nr. 157, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind furnizarea de concentrat alimentar uscat pentru hranirea cainilor de serviciu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Centrului Chinologic
Sibiu, calea Dumbravii, nr. 157
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 830, 280RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual; Cantitati min/max. acord-cadru: Lot 1:85000-87000 kg; Lot 2:22000 -24000 kg;Cantitati min/max. cont.subs.: Lot 1:27000-29000 kg; Lot 2:7500 -8000 kg;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru privind furnizarea de concentrat alimentar uscat pentru hranirea cainilor de serviciu, functie de varsta, stare fiziologica si efort depus; Cantitati minime si maxime ale acordului-cadru: Lotul 1 Concentrat alimentar uscat pentru femele gestante si in lactatie si caini de serviciu cu activitate intensa ? 85000 kg-87000 kg;Lotul 2 Concentrat alimentar uscat pentru tineret canin pana la 8 luni ? 22000 -24000 kg;
Cantitati minime si maxime ale contractului subsecvent: Lotul 1 Concentrat alimentar uscat pentru femele gestante si in lactatie si caini de serviciu cu activitate intensa ? 27000 kg-29000 kg;Lotul 2 Concentrat alimentar uscat pentru tineret canin pana la 8 luni ? 7500 -8000 kg;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15713000-9 - Hrana pentru animale de companie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Concentrat alimentar uscat pentru femele gestante si in lactatie si caini de serviciu cu activitate intensa ? 87000 kg;Lotul 2 Concentrat alimentar uscat pentru tineret canin pana la 8 luni ? 24000 kg;
Valoarea estimata fara TVA: 830, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pentru Lotul 1 Concentrat alimentar uscat pentru femele gestante si in lactatie si caini de serviciu cu activitate intensa- 13015 lei ;Pentru Lotul 2 Concentrat alimentar uscat pentru tineret canin pana la 8 luni ?3590 lei;Garantia va fi constituita pentru lotul/loturile pentru care se depune oferta, in conformitate cu prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru intreaga durata de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la data limita de depune a ofertelor.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, prevazuta de Legea 346/2004 privind stimularea dezvoltarii de intreprinderi mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii care doresc sa depiuna garantia de participare in valuta, vor avea in vedere cursul valutar BNR din data de 15.07.2013 (leu/valuta) Mod de constituire a garantiei de buna executie: garantia de buna executie, reprezentand 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, se va constitui, de regula, prin scrisoare de garantie bancara de buna executie (Sectiunea IV, Formulare si anexe, formularul nr. 3), sau alt instrument de garantare care se va prezenta autoritatii contractante, in original, la semnarea contractului si va fi valabila pe intreaga durata a contractului, conformArt. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Operatorii economici care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie, prevazuta de Legea 346/2004 privind stimularea dezvoltarii de intreprinderi mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se constituie pe intreaga durata de valabilitate a contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata in conformitate cuformularulnr. 1 din Sectiunea IV din documentatia de atribuire.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta obligatorie: prezentare de Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, inclusiv bugetele locale, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in situatiileprevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3. Certificatului de participare cu oferta independentaNota: toti operatorii economici vor depune declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? Formularul 2 din Sectiunea IV din documentatia de atribuire.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: DIRECTOR ADJUNCT, comisar sef de politie Tataruca Sergiu Calin
CONTABIL SEF, comisar de politie Sebesan Cristian Vasile
SEF BIROU CHINOTEHNIC, comisar sef de politie Acelenescu Octavian
SEF BIROU ADMINISTRATIV, comisar de politie Vasile Elena Camelia Cerinte obligatorii pentrupersoane juridice/fiziceromane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte ca obiect de activitate furnizarea de produse de natura celor solicitate prin prezenta procedura, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Operatorul economic castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa aiba sau sa-si deschida cont la trezoreria statului, in conformitate cu prevederile Ordinului M.F.P. nr.1.235/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 146/2002privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/2004 privind stimularea dezvoltarii de intreprinderi mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.
II. Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate incopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite detraducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Pentru lotul 1, cerinta este indeplinita, daca ofertantul face dovada ca in ultimii 3 ani a indeplinit cel putin un contract de furnizare de produse similare in valoare de minim 60.000 ?.Pentru lotul 2 cerinta este indeplinita, daca ofertantul face dovada ca in ultimii 3 ani a indeplinit cel putin un contract de furnizare de produse similare in valoare de minim 10.000 ?.
Personal
Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune operatorul economic sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii (ex. fie medici veterinari, fie nutritionisti, fie zootehnisti, etc.);
mostre
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre clienti;Cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, avut in vedere pentru calculul echivalentei, pentru anii 2010, 2011, 2012: Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti (enumerarea obiectului contractelor, a beneficiarilor si a valorii acestora);Cerinta de calificare este indeplinita daca ofertantul face dovada ca dispune de cel putin 1 persoana de specialitate cu calificare in oricare din urmatoarele domenii: medicina veterinara, nutritie, zootehnie, etc.Mostra a produsului ofertat; Mostra va fi prezentata in ambalajul in care produsul va fi livrat la destinatia finala.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa atesteconformitatea produselor, identificata clar prin referire la prevederile caietului de sarcini;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Componenta financiara
2.
raportul cost eficienta
20%
Descriere: costul zilnic de hranire al unui caine de serviciu
3.
proteina bruta
20%
Descriere: nivelul procentual al proteinei brute determinat in urma analizelor de laborator, conform celor solicitate la pct. 9, lit. a) din caietul de sarcini. In cazul in care determinarea s-a facut la doua sau mai multe laboratoare, nivelul luat in calcul de comisia de evaluare este cel in favoarea ofertantului, daca metoda de incercare este validata si recunoscuta la nivel national sau international.
4.
digestibilitate
15%
Descriere: procentul de digestibilitate proteica atestat de producator in fisa tehnica a produsului.
5.
nu contine conservanti chimici
5%
Descriere: produsul ofertat nu contine conservanti chimici, dupa cum rezulta din documentele solicitate la pct. 9 din caietul de sarcini.
6.
nu contine coloranti si arome artificiale
5%
Descriere: produsul ofertat nu contine coloranti si arome artificiale, dupa cum rezulta din documentele solicitate la pct. 9 din caietul de sarcini.
7.
sisteme de protectie
15%
Descriere: sistem de protectie a mobilitatii si sanatatii articulatiilor ? criteriu: producatorul atesta prin fisa tehnica a produsului ca acesta contine substante active pentru protectia mobilitatii si sanatatii articulatiilor
Punctaj maxim componenta tehnica: 80
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare : pretul, exprimat ca pret unitar/kg produs, in lei, fara T.V.A.; raportul cost eficienta, care exprimacostul zilnic de hranire al unui caine de serviciu. Eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite: NU exista limite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor-sistemul informatic gestionat de operatorul SEAP va pune la dispozitia participantilor informatii referitoare laexistenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice, numarul participantilor la licitatia electronica, clasament, alte informatii. Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor; Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte noi valori ale pretului si raportului cost-eficienta.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?. Licitatia electronica se lanseaza pentru fiecare lot in parte. Toti ofertantii vor intreprinde toate masurile necesare pentru inregistrarea in SEAP, la adresa electronica www.e-licitatie.ro. Cf. prev. art. 42 din H.G. nr. 1660/2006, la licitatia electronica au dreptul sa participe doar op. ec. inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.- licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electroniceIn cazul in care operatorul economic, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.Numarul de runde ale licitatiei electronice :1.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi.Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOFAutoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006.Dupa incheierea rundei de reofertare, se solicita ofertantului aflat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul S.E.A.P. sa transmita autoritatii contractanteFormularul de oferta nr. 5 si Formularul nr. 6 - Centralizator de preturi din Sectiunea IV din documentatia de atribuire, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica in forma prevazuta la sectiunea VI.5..
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4516/17.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2013 11:00
Locul: Centrul Chinologic, str. Calea Dumbravii, nr. 157, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisar sef Vasile Elena Camelia, comisar sef Acelenescu Octavian, comisar sef Prodan Virgil, subcomisar Voineag Adela, agent sef adjunct Giurgiu Dorina, agent sef principal Popa Mihai
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: octombrie 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare va departaja ofertele agentilor economici clasati pe primul loc, care au obtinut un punctaj egal, prin determinarea celui mai scazut cost/zi hrana/caine obtinut prin inmultirea pretului unitar cu ratia zilnica recomandata de producator pentru hranirea cainelui.Pentru lotul 1 comisia de evaluare va lua in calcul ratia recomandata pentru un caine cu activitate intensa, in greutate de 40 kg;Pentru lotul 2 comisia de evaluare va lua in calcul ratia recomandata pentru un caine in greutate de 20 kg. Daca instructiunile de hranire ale producatorului sunt exprimate in functie de talia rasei si varsta cainelui, comisia de evaluare se va raporta la media dozelor recomandate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer