Licitatie Publica - acord cadru privind prestarea serviciului de hranire in regim cantina
Anunt de participare numarul 20457/23.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UM 01932 Brasov
Adresa postala: Mihai Viteazu nr. 160, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500183, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTMENTUL CONTRACTE SI ACHIZITII PUBLICE, Tel.0268423421, In atentia: Viorel Lamba, Email: [email protected], Fax: 0268422004, Adresa internet (URL): www.afahc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru privind prestareaserviciului de hranire in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: UM 01932 BRASOV, MUN BRASOV STR. MIHAI VITEAZU NR.160, JUD BRASOV SI UM 01881 BRASOV, SR. VASILE GOLDIS NR.13, JUD. BRASOV
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 40 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 928, 131RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCHEIEREA UNUI ACORD CADRU AVAND CA OBIECT PRINCIPAL HRANIREA EFECTIVELOR UM 01932 BRASOV SI UM 01881 BRASOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE PREVAZUTE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE, DOCUMENTATIE DISPONIBILA, DE LA DATA PUBLICARII ANUNTULUI DE PARTICIPARE IN SEAP SI PE SITE-UL www.afahc.ro
Valoarea estimata fara TVA: 4, 928, 131RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 49281, 32 RON.(1%)GARANTIA DE BUNA EXECUTIE PENTRU FIECARE CONTRACT SUBSECVENT VA FI IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA FIECARUI CONTRACT.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL DE STAT PRIN ORDIN DE PLATA IN CONTUL OPERATORULUI ECONOMIC DESCHIS LA TREZORERIE DUPA DESCHIDEREA CREDITELOR BUGETARE IN LIMITA FONDURILOR REPARTIZATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATIE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane: - Informatii generale despre ofertant; - Declaratie privind eligibilitatea; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006; - Prezentarea cazierului judiciar/certificatului echivalent; - Certificat de atestare fiscala;
- Cerificat privind plata impozitelor si taxelor locale; - Autorizatia de functionare . Persoane juridice/fizice straine: - Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Fisa privind experienta similara;
- Bilantul contabil din anul 2006 precum si balanta de verificare la 31.12.2006;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
- Contracte similare incheiate in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl privind lista princip servicii similare in ultimii 3 ani
- Declar cu dot specif ptr indepl contract
- Documente care atesta implementarea sist de management al calitatii SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent si sistemul de management al sigurantei alimentare HACCP sau echivalent
- Dovada obtinerii pana la incheierea contractului a codului NATO de agent economic (NCAGE)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- min 1 contr aflat in curs de indeplinire in ultimii 3 ani in val de 200.000euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1864/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA IN NUMERAR LA CASIERIA UM 01932 BRASOV
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 10:00
Locul: UM 01932 BRASOV MUN. BRASOV, STR. MIHAI VITEAZU NR.160, JUD. BRASOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTII MINISTERULUI ECONOMIEI SI FINANTELOR (UCVAP), REPREZENTANTII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTINARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3199565, Email: [email protected], Fax: 021/3199565, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal cf art 272, alin (2) din oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01932 BRASOVBIROUL SECRETARIAT, REGISTRATURA, RELATII PUBLICE SI CONSILIERE
Adresa postala: STR. MIHAI VITEAZU NR.160, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500183, Romania, Tel.0268423421, Email: [email protected], Fax: 0268422004, Adresa internet (URL): www.afahc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2007 18:56