Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru privind prestarea de servicii de cantina


Anunt de participare numarul 72725/27.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.01119 BRASOV
Adresa postala: Str.Lunga nr.233, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500330, Romania, Punct(e) de contact: Lucian ROSCA, Tel.0268546926, In atentia: Vasile CRISBASAN, Email: [email protected], Fax: 0268546924, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind prestarea de servicii de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: : - U.M.01119 Brasov, Str.Lunga nr.233;
- U.M. 01107 Brasov, Str.Nicolae Titulesc nr.1-2;
- U.M. 01028 Ghimbav, Str.Aeroportului nr.2.- U.M. 01700 Brasov, Str.Calea Feldioarei nr.42
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 749, 697.35RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente, astfel: de la data asumata prin oferta pentru reabilitarea spatiilor de preparare si servire a hranei si 31.12.2009, avand o valoare estimata de 2281134.35 lei; 01.01.-31.12.2010 avand o valoare estimata de 3340562.50 lei; 01.01.2011 - 31.12.2011 , avand o valoare estimata de 3346387.67 lei; 01.01.2012 - 31.05.2012, avand o valoare estimata de 1444055.32 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prepararea si servirea unei mese calde, in zilele lucratoare, a unui numar mediu de 950 ratii/zi, la locurile mai sus mentionate. Prepararea si servirea a trei mese pe zi pentru un efectiv si in locurile stabilite ulterior.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prepararea si servirea unei mese calde, in zilele lucratoare, a unui numar mediu de 950 ratii/zi, la locurile mai sus mentionate.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 749, 697.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie bancara de participare de 2% din valoarea acordului cadru, respectiv 208242.79 lei; - Garantie de buna executie de 10% din valoarea primului contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetul de stat prin ordin de plata in contul operatorului economic, deschis la Trezorerie, in termen de 45 de zile de la data deschiderii creditelor bugetare, in limita fondurilor repartizate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prepararea si servirea hranei se va executa la sediul fiecarei unitati militare beneficiare. Pe timpul activitatilor ce se vor desfasura in alte locatii decat cele prevazute in caietul de sarcini, prestarea serviciului de hranire se va executa in regim de campanie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Declaratiei privind eligibilitateaCerinte obligatorii: - prezentarea formularului1 din Sectiunea IV, Formulare si anexe;
Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: - completare formular 2 ;
- confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de documente care dovedesc situatia economica si financiara: 1. Fisa de informatii generale, completata potrivit modelului prezentat in Sectiunea IV, Formulare si anexe, formularul nr. 3 din cadrul documentatiei de atribuire;Cerinta minima - prezentarea fisei cu date complete
2. Cerinta minima : - ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) la valoare de 4.562.268, 70 lei (1.120.399, 976 euro)- de doua ori valoarea primului contract subsecvent.
Cifra medie de afaceri va fi aferenta ultimilor 3 ani;Capacitatea economica si financiara a operatorilor economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In aceasta situatie operatorul economic are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, persoana care asigura sustinerea financiara trebuie sa prezinte si celelalte documente solicitare la punctele V.1, V.2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie :1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniAutoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract (mai multe contracte) care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare (aceeasi grupa CPV), in valoare de 684.340, 30 lei (168.059, 99 euro)- 30% din valoarea estimata a primului contract subsecvent.2. Recomandari din partea altor beneficiari.
Autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima prezentarea a cel putin douarecomandari din partea unor beneficiari pentru contracte similare.3. Prezentarea autorizatiilor sanitare (sanitar-veterinare) pentru mijloacele de transport mentionate in oferta, pe care declara ca le detine sau le imprumuta/inchiriaza, pentru a le utiliza in derularea contractului cerinta obligatorie.4. Declaratia pe propria raspundere, privind utilizarea in derularea contractului, de dotari specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe, etc., pe care autoritatea contractanta le solicita, este cerinta minim-necesara pentru indeplinirea contractului .5. Declaratia pe propria raspundere, privind asumarea utilizarii personalului de specialitate, pe care autoritatea contractanta il solicita este cerinta minim-necesar pentru indeplinirea contractului .6. Declaratia pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 36 luni, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului -este cerinta minima.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A - 877 din 24.02.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.06.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 09:30
Locul: : U.M. 01119, Str.Lunga nr.233, loc. Brasov, jud.Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de deschidere a ofertelor precum si reprezentantii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.01119
Adresa postala: Str. Lunga, nr.233, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500330, Romania, Tel.0268546926, Email: [email protected], Fax: 0268546924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2009 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer