Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru privind prestarea de servicii de cantina


Anunt de participare numarul 62349/28.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.01119 BRASOV
Adresa postala: BRASOV LUNGA 233, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500330, Romania, Punct(e) de contact: Lucian ROSCA, Tel.0268546924, In atentia: Vasile CRISBASAN, Email: [email protected], Fax: 0268546924
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind prestarea de servicii de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: - U.M. 01700 Brasov, Str.Calea Feldioarei nr.42;
- U.M.01119 Brasov, Str.Lunga nr.233;
- U.M. 01107 Brasov, Str.Nicolae Titulesc nr.1-2;
- U.M. 01028 Ghimbav, Str.Aeroportului nr.2.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 201, 551.76RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente, astfel: de la data asumata prin oferta pentru reabilitarea spatiilor de preparare si servire a hranei si 31.12.2009, avand o valoare estimata de 2439961, 65 lei; 01.01.2010 - 31.12.2010 , avand o valoare estimata de 2439961, 65 lei; 01.01.2011 - 31.12.2011 , avand o v
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prepararea si servirea unei mese calde, in zilele lucratoare, a unui numar mediu de 600 ratii/zi, la locurile mai sus mentionate. Prepararea si servirea a trei mese pe zi pentru un efectiv si in locurile stabilite ulterior.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prepararea si servirea unei mese calde, in zilele lucratoare, a unui numar mediu de 600 ratii/zi, la locurile mai sus mentionate.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 201, 551.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2009 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantie bancara de participare de 2% din valoarea acordului cadru, respectiv 164031, 03 lei;
- Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetul de stat prin ordin de plata in contul operatorului economic, deschis la Trezorerie, in termen de 30 de zile de la data deschiderii creditelor bugetare, in limita fondurilor repartizate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prepararea si servirea hranei se va executa la sediul fiecarei unitati militare beneficiare. Pe timpul activitatilor ce se vor desfasura in alte locatii decat cele prevazute in caietul de sarcini, prestarea serviciului de hranire se va executa in regim de campanie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006;
- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii;
- Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat;
- Autorizatii de functionare pentru punctul(ele) de lucru in care se desfasoara servicii de hranire - copii;
- Fisa de informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea Bilanturilor contabile din ultimii doi ani vizate si inregistrate de organele competente (copii autentificate);
- Ofertantul va face dovada unei lichiditati generale, pe ultimul an, mai mare de 100%: (active circulante/datorii curente x 100);
- Ofertantul va face dovada unei solvabilitati patrimoniale, pe ultimul an, mai mare de 30%: (capital propriu/total pasiv x 100).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
-Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract (mai multe contracte) care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare (aceeasi grupa CPV), in valoare de 731.988, 49 lei (202.548, 07 euro) - 30% din valoarea estimata a primului contract subsecvent.-Recomandari din partea altor beneficiari;Prezentarea de documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii (SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent) la nivelul propriei societati;
- Prezentarea unei declaratii, ca respecta normele impuse de HACCP referitoare la sistemul de management al sigurantei alimentare, conform H.G. nr. 924/2005, la nivelul propriei organizatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A - 4285 din 25.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 08:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul documentatiei se va achita la sediul U.M. 01119 Brasov, Str. Lunga nr.233, odata cu ridicarea documentatiei de atribuire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2008 09:30
Locul: U.M. 01119 Brasov, Str. Lunga nr.233
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de deschidere a ofertelor precum si reprezentantii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.01119
Adresa postala: Str. Lunga, nr.233, Localitatea: Brasaov, Cod postal: 500330, Romania, Tel.0268/546924, Email: [email protected], Fax: 0268/546924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer