Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru privind prestarea de servicii de cantina


Anunt de participare numarul 5557/16.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.01119 BRASOV
Adresa postala: BRASOV LUNGA 233, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500330, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN COJOCARIU, Tel.0268474452, Email: [email protected], Fax: 0268417508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind prestarea de servicii de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M.01700, Brasov, Str.Calea Feldioarei nr.42;U.M.01119, Brasov, Str.Lunga nr.233;U.M.01107, Brasov, Str.Nicolae Titulescu nr.1-2;U.M.01028 , Ghimbav, Str.Aeroportului nr.2.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 31 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 664, 012.41RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente , astfel: de la data asumata prin oferta pentru reabilitarea spatiilor de hranire pana la 31.12.2007 avand o valoare estimata de 2660073.85 RON;01.01.2008 - 31.12.2008 cu o valoare estimata de 2501969.28 RON;01.01.2009 - 31.12.2009 cu o valoare estimata de 2501969.28RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prepararea si servirea unei mese calde, in zilele lucratoare, a unui numar mediu de 950 ratii/zi la locurile mai sus mentionate, respectiv prepararea si servirea a trei mese pe zi pentru un efectiv si in locurile stabilite ulterior.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prepararea si servirea unei mese calde, in zilele lucratoare, a unui numar mediu de 950 ratii/zi la locurile mai sus mentionate, prin operatori economici.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 664, 012.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 2% din valoarea acordului cadru reprezentand 153280.24 RON; Garantie de buna executie de 5% din valoarea acordului cadru reprezentand 383200.62RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la Bugetul de Stat prin Ordin de plata in contul operatorului economic deschis la Trezorerie , in termen de 30 de zile de la data deschiderii creditelor bugetare , in limita fondurilor repartizate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Acordul cadru va intra in vigoare odata cu respectarea termenului asumat prin oferta pentru reabilitarea spatiilor de preparare si de servire a mesei.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane: - Informatii generale despre ofertant; - Declaratie privind eligibilitatea; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006; - Prezentarea cazierului judiciar/certificatului echivalent; - Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat; - Certificat emis de catre Oficiul Registrului Comertului . - Autorizatia de functionare . Persoane juridice/fizice straine: - Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au o cifra medie de afaceri , in ultimii trei ani , in domeniul contractului ce urmeaza a fi atribuit , mai mare de 5003938.56, lichiditate generala mai mare de 100% si solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%. - Bilantul contabil la data de 30.06.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani; - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; - Certificat emis de organisme independente acreditate RENAR prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardul SR EN ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-1020
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul documentatiei se va achita la casieria U.M.01119, Brasov, Str.Lunga, nr.233, odata cu ridicarea documentatiei de atribuire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2007 11:00
Locul: U.M.01119 , Brasov, Str.Lunga nr.233
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de deschidere a ofertelor precum si reprezentantii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Dinicu Golescu, nr.38, etj.IV, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.01119
Adresa postala: Str.Lunga nr.233, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500051, Romania, Tel.0268/419129, Email: [email protected], Fax: 0268/417508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2007 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer