Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU PRIVIND PRESTAREA DE SERVICII DE HRANIRE A EFECTIVELOR IN REGIM DE CANTINA


Anunt de participare numarul 41179/10.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01551
Adresa postala: STRCRIZANTAMELOR NR.2, Localitatea: Galati, Cod postal: 800358, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA BADESCU, Tel.0236453370, In atentia: COMPARTIMENTULUI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0236445600, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PRIVIND PRESTAREA DE SERVICII DE HRANIRE A EFECTIVELOR IN REGIM DE CANTINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01551, situata in mun. Galati, str. Crizantemelor, nr. 2, in cadrul pavilionului N- bloc alimentar;
-Unitatea Militara 01552, situata in mun. Galati, str. Stefan cel Mare, nr. 32, in cadrul pavilionului D- bloc alimentar;
-Unitatea Militara 01803 K, situata in mun. Galati, str. Stefan cel Mare, nr. 32, in cadrul pavilionului D- bloc alimentar, apartinand U.M.01552 Galati;
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 672, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se atribuie pentru fiecare an bugetar, cu posibilitatea prelungirii cu pana la maxim 4 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTAREA DE SERVICII DE HRANIRE A EFECTIVELOR IN REGIM DE CANTINA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciului de hranire, in regim de cantina, pe norme de hrana specifice Ministerului Apararii, conform Fisei de date a achizitiei si Caietului de sarcini.
Suplimentar, in functie de resursele bugetare alocate si reglementarile interne ale Ministerului Apararii, contractele subsecvente pot fi prelungite, in conformitate cu prevederile legale, cu pana la maxim 4 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 672, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in cuantumde 73.000 lei.2. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PRESTAREA DE SERVICII DE HRANIRE SE ACHITA DE LA BUGETUL DE STAT, PRIN ORDIN DE PLATA, LUNAR, IN FUNCTIE DE CREDITELE BUGETARE ALOCATE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
DACA OFERTA DACLARATA CASTIGATOARE ESTE O OFERTA COMUNA, OPERATORII ECONOMICI AU OBLIGATIA DE A-SI LEGALIZA ASOCIEREA.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii cu privire la eligibilitate2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
5.Certficat constatator privind date personale.
6.Certificat de inregistrare.
7.Autorizatie de functionare.
Conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale.2.Bilanturile contabile din ultimii doi ani financiari executati, vizate si inregistrate de organele competente.
3.Cifra medie de afaceri, aferenta ultimilor trei ani, de cel putin 200.000 de euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
2. Recomandari din partea altor beneficiari (cel putin doua).
3. Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare)pentru punctele de lucru si mijloacele de transport.
4. Declaratie pe propria raspundere, care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe.
5.Declaratie, pe propria raspundere, privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului de specialitate angajat, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (se vor anexa , in mod obligatoriu, xerocopii ale contractelor sau cartilor de munca ale acestora, certificate privind autenticitatea).
6. Lista de experienta similara- cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii trei ani, a cel putin doua contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare (acelasi cod CPV), in valoare de cel putin 100.000 de euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
102
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2008 10:00
Locul: SEDIUL UNITATII MILITARE 01551 GALATI, STR.CRIZANTEMELOR, NR.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se va incheia cu ofertantul declarat castigator la prezenta procedura de achizitie publica.Acordul cadru se incheie pe o perioada de 4 ani, respectiv pana 31.12.2011. Autoritatea contractanta are dreptul de a nu semna acordul cadru cu operatorul economic declarat castigator daca acesta nu poseda, la data planificata pentru incheierea acordului cadru, avizul de securitate specific Ministerului Apararii, eliberat de catre organismele abilitate. Deasemenea, autoritatea contractanta are dreptul de rezilia, de drept, contractul subsecvent, in situatia retragerii avizului de securitate, din diferite motive, pe timpul derularii acestuia. Eventualele contracte subsecvente se incheie pe an bugetar, pana la 31 decembrie, cu posibilitatea prelungirii cu pana la maxim 4 luni, pentru situatiile ordonate/specificate de catre Ministerul Apararii, precum si, in functie de resursele bugetare alocate si alte reglementari interne ale Ministerului Apararii. Autoritatea contractanta are dreptul de a impune, la nevoie, sa se incheie mai multe contracte subsecvente in cadrul aceluiasi an bugetar. Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea sau diminuarea cantitatilor de servicii este conditionat de existenta resurselor financiare de la bugetul de stat cu aceasta destinatie, precum si de reglementarile interne ale Ministerului Apararii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3;, Localitatea: : BUCURESTI: BUCURESTIBUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
UNITATEA MILITARA 01551, PRIN COMPARTIMENTUL JURIDIC LA CARE ESTE ARONDATA
Adresa postala: STR. CRIZANTEMELOR, NR. 2, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800358, Romania, Tel.0236/453370, Email: [email protected], Fax: 0236/445600, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 01551, PRIN COMPARTIMENTUL JURIDIC LA CARE ESTE ARONDATA
Adresa postala: STR. CRIZANTEMELOR, NR. 2, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800358, Romania, Tel.0236/453370, Email: [email protected], Fax: 0236/445600, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2008 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer