Licitatie Publica - Acord cadru privind prestarea serviciului de paza
Anunt de participare numarul 115941/23.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 01225 Pitesti
Adresa postala: str. Trivale, nr. 16, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Tudor, Tel. 0248215900 int. 0132, In atentia: compartimentului achizitii, Email: [email protected], Fax: 0248214691, Adresa internet (URL): www.ncoacademy.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind prestarea serviciului de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: - U.M. 01225 situata inStr. Trivale Nr. 16, Pitesti, jud.Arges,
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 697, 978.82 si 1, 706, 468.71RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - de regula pe fiecare an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea pazei um 01225 Pitesti si a poligoanelor de instructie Labusesti si Dobrogostea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 01.06.2011 ? 31.12.2011 ? minim 37440ore, maxim 37627 ore prestate;
- 01.01 ? 31.12.2012 ? minim 63928ore ? maxim 64247 ore prestate;
- 01.01 ? 31.12.2013 ? minim 63928 ore ? maxim 64247 ore prestate;
- 01.01 ? 31.05.2014 ? minim 26488 ore ? maxim 26620 ore prestate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 697, 978.82 si 1, 706, 468.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2011 pana la 30.05.2014
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare 17000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul de stat- plata serviciului se va face prin OP la 30 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta O.U.G. 34/2006Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Neincadrarea in prevederile art. 46 din ordonantaO.U.G. 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. preved. Ordinului nr.314/2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Fisa de informatii generale (Formularul nr.3 din Sectiune IV ?Formulare?) din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de cel putin doua ori mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza, adica900000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii. Se solicita:
1. Declaratie pe propria raspundere ca poseda resursele tehnice necesare prestarii serviciului (Formularul nr.6 din Sectiune IV ?Formulare?).
2. Situatia cu efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul nr.7 din Sectiune IV ?Formulare?);
3. Situatia privind asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru prestarea activitatii de paza si protectie a obiectivului (Formularul nr. 7 B din Sectiune IV ?Formulare?).
4. Sa prezinte cel putin 2 recomandari aferente contractelor de prestare a serviciului de paza finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu durata de cel putin 1 an(Formularul nr. 7 C din Sectiune IV ?Formulare?)(conform M47/ 2008)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
- Copie legalizata a Licentei de functionare.- aviz de securitatepentru obiectivul 01225 Pitesti, (Formularul nr. 15din Sectiune IV ?Formulare?)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 593 / 14.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- Ordinul ministului apararii nr. M47 / 2008 din 13.05.2008, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 407 din 30.05.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 01225 - in atentia compartimentului juridic
Adresa postala: STR. TRIVALE, NR. 16, ,Localitatea: PITESTI, Cod postal: 4137932, Romania, Tel. 0248215900, Fax: 0248214691, Adresa internet (URL): www.ncoacademy.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2011 17:34