Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru privind servicii de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 85804/05.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara Nr. 01788
Adresa postala: Str. Principala nr. 153, loc. Lunca de Sus, jud. Harghita, Localitatea: Lunca de Sus, Cod postal: 537115, Romania, Punct(e) de contact: Florin Badiu, Tel.0266339230, Email: [email protected], Fax: 0266339456, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru privind servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01788 Lunca de Sus, str. Principala nr. 153, jud. Harghita, cod postal 537155, ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 259, 001RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 02.11.2009-31.12.2009 259.629, 25 lei fara TVA; 01.01.2010-31.12.2010 1.207.644, 90 lei fara TVA; 01.01.2011-31.12.2011 1.203.144, 34 lei fara TVA; 01.01.2012-31.12.2012 1.207.644, 90 lei fara TVA. Contractele se vor incheia doar in cazul existentei fondurilor in bugetul autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de hranire pentru efectivele U.M. 01788 si U.M. 02229 Lunca de Sus.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea unui efectiv mediu zilnic de aproximativ 112 persoane - cu posibilitatea diminuarii, respectiv majorarii efectivului, zilnic, la normele de hrana conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 259, 001RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.11.2009 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare: 25.000 RON, conf.cu art.86, alin.(1)din HG925/06- Garantia de buna executie: 5% din val.contractului fara TVA, conf.cu art.90, alin.(1)din HG925/06
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract finantat de la bugetul de stat; plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Economiei si FinantelorAgentia Nationala de Administrare Fiscala din care sa rezulte ca sunt achitate la zi toate obligatiile catre bugetul de stat consolidat original sau copie legalizata;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 30.06.2009 copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri pe anul 2008 sa fie de minim 1.000.000 RON sau echivalentul a 237209 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale;
- document prin care se atesta implementarea sistemului de management al calitatii (SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent);
- document prin care se atesta implementarea sistemului de management al sigurantei alimentare HACCP conform H.G. nr. 924/2005 sau echivalent;
- declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2772/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 10:00
Locul: La sediul U.M. 01788 Lunca de Sus, str. Principala nr. 153, jud. Harghita, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa din care sa rezulte calitatea acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) (0)21 3104641, Email: [email protected], Fax: (+40) (0)21 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria MIERCUREA CIUC
Adresa postala: Str. Szasz Endre nr.6, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.-, Email: [email protected], Fax: -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante (Unitatea Militara 01101 Miercurea-Ciuc)
Adresa postala: strada Harghita nr. 203, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530152, Romania, Tel.(+40) (0)266 311858, Email: [email protected], Fax: (+40) (0)266 372074
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2009 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer