Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru privind servicii de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 81122/01.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.01752
Adresa postala: NICOLAE FILIPESCU , NR.3A, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: SILVIU MOICA, Tel.0265770050, Email: [email protected] ;[email protected], Fax: 0265779624 ; 0265774586;, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01752 Sighisoara, Str.Nicolae Filipescu, nr.3A
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 389, 556.22RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de hranire pentru efectivele U.M.01752 Sighisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea unui efectiv mediu zilnic de aproximativ 171 de persoane, cu posibilitatea diminuarii, respectiv majorarii efectivului, zilnic, la normele de hrana, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 389, 556.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.09.2009 pana la 30.04.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2500 RON, sub forma de scrisoare bancara;garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat, plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor, din care sa rezulte ca sunt achitate la zi toate obligatiile catre bugetul de stat consolidat-original sau copie legalizata;declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original-valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007 si 31.12.2008-copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe anul 2008 sa fie de minim 300000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani(contracte cu valoare de minim 50000 RON fara TVA);recomandare de la un beneficiar specificat in declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;document prin care se atesta implementarea sistemului de management al calitatii(SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent;document prin care se atesta implementarea sistemului de management al sigurantei alimentare HACCP conform H.G.nr.924/2005;declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii 3 ani operatorul economic a incheiat sau finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea activitatii de hranire(servicii de hranire in regim de cantina-cod CPV 55510000-8 si care a avut valoarea de minim 50000 RON fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-2130/16.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 11:00
Locul: La sediul U.M.01752 Sighisoara, str.Nicolae Filipescu nr.3 A, jud.Mures, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa din care sa rezulte calitatea acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)(0)213104641, Email: [email protected], Fax: (+40)(0)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
U.M.01158
Adresa postala: Str.Harghita, nr.203, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530152, Romania, Tel.(+40)(0)266314006, Email: [email protected], Fax: (+40)(0)266312985
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice al U.M.01752
Adresa postala: Str.Nicolae Filipescu, nr.3A, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel.(+40)(0)770050, Fax: (+40)(0)779624, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2009 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer