Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru privind servicii de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 96558/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.01752
Adresa postala: NICOLAE FILIPESCU , NR.3A, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: SILVIU MOICA, Tel.0265770050, Email: [email protected] ;[email protected], Fax: 0265779624 ; 0265774586;, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea militara 01752 Sighisoara , str. Nicolae Filipescu , nr. 3 A , Jud. Mures , cod postal 545400 , Romania
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 933, 565.15 si 3, 049, 034.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.07.2010-31.12.2010 : minim 440922.08 , maxim 564568.14;01.01.2011-31.12.2011minim 616965.34, maxim 787085.15;01.01.2011-31.12.2011minim 616965.34, maxim 787085.15;01.01.2012 -31.12.2012 minim 439503.87, maxim 793215.74;01.01.2013 - 31.12.2013 minim 436173.87, maxim 904165.46;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de hranire pentru efectivele U.M. 01752 Sighisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea unui efectiv mediu zilnic de aproximativ 174 de persoane - cu posibilitatea diminuarii , respectiv majorarii efectivului zilnic la normele de hrana conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 933, 565.15 si 3, 049, 034.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2010 pana la 31.12.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 4520 RON , constituita conform art.86 din H.G.925/2006 ;Garantia de buna executie reprezinta 5% din valoareacontractului subsecvent fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face de la bugetul de stat , prin virament, in cont deschis la Trezoreria Statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare ; - certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor - Agentia Nationala deAdministrare Fiscala din care sa rezulte ca sunt achitate la zi toate obligatiile catre bugetul de stat consolidat - original sau copie legalizata;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura; - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original - valabil la data deschiderii ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009 - copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe anul 2008 si 2009 sa fie de minim 904165.46 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ( contracte cu valoare de minim 904165.46 RON fara TVA , echivalentul a 219165 EURO , fara TVA ); document prin care se atesta implementarea sistemului de management al calitatii ( SR - EN - ISO 9001 / 2001 sau echivalent );
- document prin care se atesta implementarea sistemului de management al sigurantei alimentare HACCP conform H.G.nr.924/2005;
- declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii trei ani operatorul economic a incheiat sau finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea activitatii de hranire ( servicii de hranire in regim de cantina - cod CPV 55510000-8 si care a avut valoarea de minim 904165.46 RON fara TVA sau echivalentul a 219165 EURO , fara TVA );
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A -1009 / 09.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2010 11:00
Locul: La sediul U.M.01752 Sighisoara , str. Nicolae Filipescu , nr.3 A , jud. Mures , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa din care sa rezulte calitatea acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos , nr. 6 , sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)(0)21304641, Email: [email protected], Fax: (+40)(0)21304642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510018, Romania, Tel.(+40)(0)258810289, Email: [email protected], Fax: (+40)(0)258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice al autoritatii contractante U.M.01752
Adresa postala: Str.Nicolae Filipescu , nr.3 A, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel.(+40)(0)265770050, Email: [email protected], Fax: (+40)(0)265779624
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer