Licitatie Publica - Acord cadru privind serviciile de asigurare a autovehiculelor-CASCO
Anunt de participare numarul 105606/10.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Ambulanta Judetean Arad
Adresa postala: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Localitatea: Arad, Cod postal: 310038, Romania, Punct(e) de contact: Roberto Schill, Tel. 0257/233144, Email: [email protected], Fax: 0257/233144, Adresa internet (URL): www.ambulantaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de importanta strategica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind serviciile de asigurare a autovehiculelor-CASCO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 298, 938 si 680, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru privind serviciile de asigurare a autovehiculelor-CASCO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 298938 lei simaxim 680000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 298, 938 si 680, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 6800 lei.Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractelor subsecvente.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, decl privind sit personala a ofertantului, decl privind neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006, certif constatator eliberat de Oficiul Registrului comertului, Certificat de inregistrare fiscala, Certificat fiscal elib de Comp Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestara fiscala, Autorizatie emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, Confirmarea scrisa de la CSA din care rezulta ca ofertantul nu se incadreaza in art.39 alin(3), pct.d si e, din Legea 32/2000 si sub incidenta Legii 503/2004
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Reducere pentru plata integrala
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul ofertei este element repetitiv.Informatii relevante privind procesul licitatiei electronice se gasesc in documentatia de atribuire pct IV.2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 10:00
Locul: sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Arad, Arad str. Oituz nr. 1-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-se solicita prezentarea imputernicirii pentru reprezentantii ofertantilor participanti la sedinta de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str Stavropoleos, nr 6, Sect III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213204642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Timisoara, P-ta Tepes Voda, nr 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 030041, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Arad
Adresa postala: Arad, str Oituz, Nr 1-5, Localitatea: Arad, Cod postal: 310038, Romania, Tel. 0257233144, Email: [email protected], Fax: 0257233144, Adresa internet (URL): www.ambulantaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2010 14:58