Licitatie Publica - Acord Cadru privind Serviciile de consultanta de management al executiei si dirigentie de santier pentru lucrarile de reabilitare termica a unui numar de 273 de blocuri de locuinte din Sectorul 6, Municipiul Bucuresti, incluse in Programul Local de Reabi
Anunt de participare numarul 117746/24.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Bd. Regiei nr. 6-8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: b-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Tel. 0213180144, In atentia: Andreea Florescu, Email: [email protected], Fax: 0213180143, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru privind Serviciile de consultanta de management al executiei sidirigentie de santier pentru lucrarile de reabilitare termica a unui numar de 273 de blocuri de locuinte din Sectorul 6, Municipiul Bucuresti, incluse in Programul Local de Reabilitare Termica.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 13, 713, 970RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord Cadru privind Serviciile de consultanta de management al executiei sidirigentie de santier pentru lucrarile de reabilitare termica a unui numar de 273 de blocuri de locuinte din Sectorul 6, Municipiul Bucuresti, incluse in Programul Local de Reabilitare Termica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord Cadru privind Serviciile de consultanta de management al executiei sidirigentie de santier pentru lucrarile de reabilitare termica a unui numar de 273 de blocuri de locuinte din Sectorul 6, Municipiul Bucuresti, incluse in Programul Local de Reabilitare Termica.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 6028121 lei, reprezentand prestarea serviciilor pt 120 blocuri.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 713, 970RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 274279 lei conform art.86, alin 1 din HG925/2006;Garantia de buna executie este de 5% din val contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local Primaria Sector 6, Credite si alte surse de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie priv eligibilitatea;Declaratie privind neincadr in preved art. 181;certificat de atestare fiscala priv indepl obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;certificat de atestare fiscala privind indepl obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asig sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice);Decl priv capacitatea de exercitare a activitatii profesionale; Certificat de inregistrare emis de ORC;Certificat Constatator emis de ORC;Decl privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale2)Bilantul contabil pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 12000000 lei.3)Asigurare cash flow: Aut contr doreste ca fiecare ofertant sa faca dovada ca are accès la o sursa de finantare de cel putin 7500000lei. Dovada se poate const prin unul sau mai multe doc emise in orig de catre o banca (scrisori de bonitate financiara, linii de credit, garantii, alte aranjamente financiare). Respectivele doc trebuie sa faca referire clara la denumirea proiectului si a autorit contr si sa includa suma la care ofertantul are accès sau o poate asigura pentru realizarea serv.Durata de asigurare a finantarii va fi de min 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl priv ctr de serv similare prestate in ultimii 3 ani;2)Lista principalelor serv prestate in ultimii 3 ani;3)Exp similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3)exp sim-cel mult 2 ctr finalizate in ultimii 3 ani care au avut ca ob serv de management a exec, si/sausupraveghere exec pt lucr de constr/ reparatii/ reabilitare/ modernizare cladiri, cu o val cumulata a ctr de cel putin 6000000 RON (resp 1400000 EUR ech)4)Decl pe propr rasp priv efectivele medii anuale ale pers angajat pe ultimii 3 ani(conducere si executie);Lista pers cheie responsabil pt indepl celui mai mare ctr subsecv in care se va descrie pe scurt pregatirea profesionala si exp;Personal cheie: Project manager(1 pers);Project manager adj(1 pers); Ctr manager(1 persoana);Diriginte de santier(5 pers);Diriginte asig calit(1 pers); Ing de Cantitati(1 pers);Inspector SSM(1 pers);Pt pers cheie, se vor prezenta: CV-uri;copii dupa dipl de absolvire si, in cazurile solicitate, copii dupa atestatele/autoriz emise cf preved legale. Atestatele/autorizatiile vor fi valabile si vor demonstra grupa de activit in cf cu cele precizate la cerintele pt pers. Pt pozitiile ?project manager?, ?project manager adjunct? si ? ctr manager? se vor prezenta in orig sau copie legalizrec emise de Benef/Clienti prin care se demonstr indepl cerintelor minime si/sau in copie ?cf cu orig? orice alte doc care probeaza indepl cerintelor min;Decl priv dotari specifice;ISO9001 sau ech pt domeniul din care fac parte serv ce constituie ob ac cadru;ISO14001 sau ech pt domeniul din care fac parte serv ce constituie ob ac cadru;OHSAS18001 sau ech pt domeniul din care fac parte serv ce constituie ob ac cadru
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2011 10:00
Locul: Primaria Sector 6, Sala de Consiliu, Calea Plevnei nr. 147-149, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti legali ai acestora, membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata pe SEAP www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Tel. 0213180144, Email: [email protected], Fax: 0213180143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2011 18:14