Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru privind serviciul de preparare a hranei pacientelor autoritatii contractante


Anunt de participare numarul 126568/22.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov
Adresa postala:  Brasov, str. G. Baritiu, nr.36, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500026, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Muntean, Tel. 0730133043, Email:  [email protected], Fax:  0268 - 417.748, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind serviciul de preparare a hranei pacientelor autoritatii contractante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: La sediul ofertantului
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 574, 125RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 4 contracte subsecvente cu durata de cate un an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru se cu durata de 4 ani, cu maxim 2 operatori. In acest interval se vor incheia contracte subsecvente cu durata de 12 luni, prin reluarea competitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55321000-6 - Servicii de preparare a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
204400 de meniuri zilnice intr-o perioada de 4 ani, 365 de zile pe an, preparate conform cerintelor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 574, 125RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantie de participare in valoare de 6500 ron2. Garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului subsecvent, dupa semnarea acestuia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este bugetul global al spitalului contractat cu CJAS Brasov, din fondul de asgurari de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.81 din OUG 34/2006
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
5. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului6. Actul de Autorizare Sanitara, emis de Directia de Sanatate Publica7. Documente doveditoare referitoare la acreditarea privind: - Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001- Sistemul de Management al Sigurantei Alimentului ISO 22000/HACCPemise de organisme abilitate in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul financiar contabil la data de 31.12.2010 ? emis de Directia Finantelor Publice
2. Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
3. Certificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul de stat si cel local Emis de Directia Finantelor Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport ale produselor comestibile de origine animala eliberata de Autoritatea Sanitar Veterinara
2.Certificate de inmatriculare ale vehiculelor pe care ofertantul intentioneaza sa le utilizeze in cazul in care este desemnat castigator.
3.Autorizatie sanitar ? veterinara pentru obiectivul restaurant, emisa de Autoritatea Sanitar Veterinara
4.Autorizatie sanitar ? veterinara pentru obiectivul catering, emisa de Autoritatea Sanitar Veterinara
5. Declaratie pe proprie raspundere ca in ultimii doi ani nu a adus prejudicii nici unui partener de contract din cauza nerespectarii obligatiilor contractuale.
6. Lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani.
7.Recomandari din partea unor beneficiari/clienti. Se vor prezenta cel putin 2 recomandari pentru servicii de aceeasi natura,
8.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
9.CV-urile cadrelor de conducere ale firmei ofertante din care sa reiasa experienta acestora in domeniu.
10.Declaratie pe propria raspundere care sa contina informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele, etc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Criteriu tehnic
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 10:00
Locul: Spitalul Clinicde Ostetrica Ginecologie "I.A.Sbarcea" Brasov, str. Ghe. baritiu nr.36
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104342
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie "I.A.Sbarcea Brasov" - Seviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Ghe. Baritiu nr.36, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500025, Romania, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2011 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer