Licitatie Publica - Acord cadru reactivi analizoare
Anunt de participare numarul 148414/10.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii, Tel. +40 212421192, In atentia: Daniel Iordachi, Email: [email protected], Fax: +40 212421192, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru reactivi analizoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bd-ul Lacul Tei nr. 120
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 054, 682RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1) 01.01.2014-31.12.2014 -1684894 lei; 2) 01.01.2015- 31.12.2015 -1684894 lei ; 3) 01.01.2016-31.12.2016 - 1684894 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de reactivi conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini anexat
I Pachet reactivi UF 500i
II Pachet reactivi COBAS INTEGRA 400
III Pachet histologie
Valoarea estimata fara TVA: 5, 054, 682RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare pt lotul 1 este de 4915.44lei, lotul 2 este de 31231.37lei, iar pt lotul 3 este de 14400lei , conf.caiet de sarcini. Per.de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei. Garantia pentru participare este necesara pentru a proteja IOMC in fata riscului unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului.Garantia de participare se poate prezenta astfel, fie : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara formular nr 11, sau de o societate de asigurari, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor; cont garantii RO14TREZ7025005XXX000176 , Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod de inregistrare fiscal 020395 sau-numerar la casieria IOMC. Oferta care nu prezinta dovada constituiri garantiei pentru participare va fi respinsa. Garantia pentru participare se pierde in favoarea IOMC daca ofertantul se afla in oricare din urmatorele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia; b) oferta sa fiind castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participare.In cazul in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare se va retine din garantia pentru participare in raport cu valoarea estimate o suma in conformitate cu prevederile art. 278^1/OUG 34/2006, calc. pt fiecare lot in parte. Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si in original la sediul autoritatii contractante Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face conform art.89 alin.(2) si art.90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: -se va constitui prin scrisoare de garantie bancara eliberata in favoarea Institutului pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof.Dr.Alfred Rusescu.model formular nr.8 -printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari.Modul de restituire a garantiei de buna executie si termenul: -in termen de 14 zile de la data finalizarii contractului daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB sau buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 2 Documente probante: 1.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de autoritatile abilitate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor (original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) se ataseaza in SEAP in format electronic2.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile abilitate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor (original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) se ataseaza in SEAP in format electronicDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 - Formularul nr.12(Manager Conf. Dr. Suciu Nicolae, Director Fin.Contabil Ec. Maria Gheorghe, Director Medical Prof. Dr. Dumitru Matei)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr.10NOTA: Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand link: www.ec.europa.eu/internal_market/publicprocurement/2004_18/index_en.htm.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente. - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor(original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru categoria produselor ofertate, va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii 176/2000 (copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinte obligatorii: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.NOTA: Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand link: www.ec.europa.eu/internal_market/publicprocurement/2004_18/index_en.htm.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale?? din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte(cursul mediu anual euro/leu 2012-4.4560; 2011-4, 2379lei, 2010-4.2099lei, ). Pentru alte monede decat euro, se va utiliza cursul mediu anual in lei/alta valuta comunicat de catre BNR pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Mostre
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular nr. 6formular nr. 3Pana la data limita de depunere a ofertelor se vor prezenta mostre din produsele ofertate etichetate cu denumirea firmei dvs la sediul unitatii noastre din Bdul Lacul Tei nr 120, sector 2, Bucuresti la Registratura, insotite de un proces verbal de primire predare ce va fi semnat si inregistrat de catre responsabilul cu procedura de achizitie in cauza. In cazul in care nu se prezinta mostre ofertantul va fi descalificat.copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2014 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au aceleasi pret, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP incarcarea in sistem de catre operatori economici a unui document de unde sa reiasa propunerea financiara imbunatatita. Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urma reofertarii preturile ofertate sunt egale atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, pana cand departajarea va putea fi posibila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256(2) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: Bd-ul Lacul Tei nr.120, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Tel. +40 212421192, Email: [email protected], Fax: +40 212421192
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2013 13:03