Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru Reactivi pentru analize de sange si Reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 146365/07.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj
Adresa postala: Str. Clinicilor nr. 4-6, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: Sas Maria-Loredana, Tel. +40 0264-592845, In atentia: Sas Maria-Loredana, Email: [email protected], Fax: +40 0264-592845, Adresa internet (URL): www.renaltransplant.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru Reactivi pentru analize de sange si Reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul farmaceutic al Instit. Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj:
Str. Clinicilor nr. 4-6
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 554, 356.01 si 8, 266, 384.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor care urmeaza sa fie atribuite vor fi intre 1-12 contract subsecv./an in functie de bugetul alocat..
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de reactivi: - Reactivi Architect i1000 SR- Reactivi tehnica Elisa- Reactivi fenotipare prin tehnici serologice- Reactivi tipare alelica prin metoda SSP low si high resolution si accesorii- Reactivi Cross-Match si anticorpi citotoxici pentru tehnologie XMAP Luminex
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total furnizare produse : Acordul cadru va fi incheiat in vederea atribuirii contractelor subsecvente de Reactivi pentru analize de sange si Reactivi de laborator.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 554, 356.01 si 8, 266, 384.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1% din valoarea estimata a acordului-cadru la fiecare lot sau, unde e cazul, suma calculata conform prevederilor Art. 278^1/OUG 34/2006, constituita prin viram. bancar sau instr. de garant. emis de o soc bancara sau de o soc. de asigurari. Precizam data de 11.09.2013 ca data de referinta pentru cursul de schimb lei/ alta valuta, curs BNR, avuta in vedere pentru conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Contul I.C.U.T.R. CLUJ: RO74TREZ2165005xxx006918 BN Trezoreria Cluj. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de toti op.ec GBE se constituie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National de Transplant Renal
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Prezentare Formular nr.3Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie - Formular nr.4Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata, stampilata si cu mentiunea "Conform cu originalul".Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independentaOfertantul va prezenta un Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se solicita Formularul 5.Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG 34/2006. Se va completa Formularul 6.Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Formularul 6 se solicita si tertului sustinator, conform art.13/ Legea 279/2011.
Persoanele cu functie de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager - Fofiu-Sanpetreanu Dan EmilDirector Financiar Contabil - Baciu Sanda-Rodica.Comisia de evaluare este formata din: 1. Dr. Luscalov Dan-Adrian - presedintele comisiei
2. Dr. Loga Luminita Ioana ? membru
3. Ref.Sas Maria-Loredana ? membru. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul"cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii si care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CPV 33696500 ? 0 si 33696200-7.Persoane juridice/fizice straine: 1. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
2. Autorizatie de functionare - eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul"- legea 266/2008 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare copie bilant pe anul 2012, vizat de Administratia Financiara.
2. Prezentare 'Fisa de informatii generale' prin care se solicita cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, conform art.185 lit.c) din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Copia bilantului pe anul 2012, vizat de Administratia Financiara.2. Formular nr.7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizarea reactivilor de catre Ministerul Sanatatii, conform prevederilor Ord. 253/2010.
2. Certificat de conformitate CE.
3. Experienta similara: - o lista rincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari - formular 7.1.
Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Document de inregistrare/autorizare a reactivilor eliberat de Ministerul Sanatatii sau echivalent ? marcaj CE, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea 'Conform cu originalul'.2. Certificat de conformitate CE.3. Experienta similara: - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari - Formular 7.1.Certificat ISO 9001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc ce prezinta pret egal se face prin solicitarea unei noi propuneri financiare prin solicitare de clarificare prin intermediul SEAP IN VEDEREA INCARCARII ELECTRONICE DE CATRE OPERATORII ECONOMICI DE DOCUMENTE CE CONTIN NOI PRETURI -caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art. 256^1 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj
Adresa postala: Str. Victor Babes, Nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Tel. +40 0264-591213, Email: [email protected], Fax: +40 0264-591213, Adresa internet (URL): www.renaltransplant.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2013 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer