Licitatie Publica - Acord Cadru sectorial de furnizare ?Teava din otel si coturi din teava?
Anunt de participare (utilitati) numarul 133968/14.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala ce desfasoara activitati relevante un domeniul ENERGIEI
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord Cadru sectorial de furnizare ?Teava din otel si coturi din teava?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magaziile de la sediul achizitorului.Conditia de livrare DDP sediul S.C. CET Govora S.A. conform normelorINCOTERMS 2000
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 288, 839 si 532, 589RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial, valoarea primului contract subsecvent este de 129.602 lei, cantitatile fiind mentionate in Anexa nr. 2 la caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea cu tevi din otel si coturi din teava necesare la executia lucrarilor de reparatii la instalatiile de productie si transport al energiei termice din cadrul S.C. CET Govora S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163140-3 - Conducte de aburi si apa (Rev.2)
44163230-1-Racorduri pentru tevi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-LOT 1 - Tevi din otel fara sudura utilizate la presiune; SR EN 10216-1:2002/A1:2004;
-LOT 2 - Tevi din otel fara sudura utilizate la temperaturi ridicate; SR EN 10216-2+A2:2008;
-LOT 3 - Tevi din otel sudate longitudinal zincate STAS 7656/90, material SR EN 10025:04;
-LOT 4 - Tevi din otel sudate elicoidal pentru temperaturi ridicate SR EN 10217-5:2003;material P265GH-TC2; lungime livrare ? 10รท12m; coeficient de calitate al imbinarii sudate s=1;
-LOT 5 ? Fitinguri din otel cu raza lunga, pt.sudare cap la cap; STAS 8804/3-92.
Valoarea estimata fara TVA: intre 288, 839 si 532, 589RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: Lot 1 = 4.000 lei; Lot 2 = 2.000 lei; Lot 3 = 300 lei; Lot 4 = 2500 lei; Lot 5 = 300 lei.Perioada de valabilitate: minim 3 luni de la data limita de primire a ofertelor.Se constituie prin virament bancar(RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat. NOTA: Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, numai daca garantia este constituita printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. In situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma/sumele prevazute de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in functie de lotul/loturile contestate . 10 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent atribuit.Modul de constituire a garantie de buna executie: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis in original in maxim 10 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT,
Director Tehnic si Calitate ? ing. Ludovic ZELICI,
Sef Divie Comerciala - ing. Cito DRAGAN,
Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia Mihaela COCLET,
Sef Compartiment Juridic - cs. jr. Dumitru RADA,
Sef Seviciu Aprovizionare - ing Ioan LAZAR,
Seviciu Aprovizionare - ec. Dumitru SATIE,
Seviciu Achizitii Publice - cs.jr. Marius TANASIE. Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCertificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008;2009 si 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara, respectiv livrarea de produse similare in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani (prin raportare la data limita de primire a ofertei) produse similare cu cele din oferta sa tehnica, prin prezentarea cel putin a unui contract(parti sau extrase relevante din contract)/ proces verbal de receptie/ document constatator/ recomandare.
Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primele locuri au preturi egale, pentru a departaja ofertele, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi;b) In situatia in care se solicita clarificari la propunerea de contract , acestea vor fi transmise in scris autoritatii contractante pana la data limita de primire a solicitarilor de clarificari;c) Raspunsul la solicitari de clarificari se va posta in SEAP intr-un document atasat documentatiei de atribuire. Raspunsurile la solicitari de clarificari fac parte integranta din documentatia de atribuire. Lipsa unor solicitari scrise din partea operatorilor economici constituie un angajament ferm de insusire a tuturor cerintelor din documentatia de atribuire;d)IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru toate cerintele prevazute la art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, respectiv pentru criteriile legatede cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executiecu conditia prezentarii ?Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM? ( Anexa nr. 1 la Legea nr. 346/ 2004)e) In conformitate cu prevederile art 148 indice 1 din OUG 34/2006, in cazul in care numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: - fie de a anula procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru;
- fie de a continua procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru numai cu acel/acei operator/operatori economic/economici care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care au prezentat oferta admisibila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta
Adresa postala: Str. Industiilor, nr. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733601-258, Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 08:12