Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru service si mentenanta pentru sistem chirurgical Da Vinci Standard


Anunt de participare numarul 136459/13.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 215992283, In atentia: Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru service si mentenanta pentru sistem chirurgical Da Vinci Standard
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr.8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 069, 355.76 si 1, 572, 582RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 1 luna - maxim 6 luni, in functie de disponibilitati financiare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
service si mentenanta pentru sistem chirurgical Da Vinci Standard
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. DenumireU.M. Cod CPV Cantitate min. lunara Cantitate max. lunara Cantitate min. 24 luni Cantitate max. 24 luni
1 Service si mentenanta pt sistem chirurgical Da Vinci Standard interventie 50422000-9 17 25 408 600
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 069, 355.76 si 1, 572, 582RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15.726 lei (1% din valoarea totala estimata) valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) pana la data si ora limita de primire a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original pana la data si ora limita de primire a ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS, Buget de stat, Programe nationale de sanatate, Programe de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006
*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Ministrul Sanatatii: Vasile Cepoi
Manager: Prof.Dr. Radu Alexandru Macovei
Director Medical: Dr. Louchi Nicusor
Director Financiar-Contabil: Dr. Daniela Blindu
Director Ingrijiri: As. Cristina Elena Preda
Sef Birou Achizitii: Ec. Marina Gontariu
Coordonator subprogram: Dr Iordache Florin-Mihail
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, similare cu obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
- Autorizatia emisa de M.S. in baza evaluarii competentei si a compatibilitatii pentru efectuarea de revizii si reparatii la sistemul robotizat pentru care se incheie Acordul cadrul, conform Cap. I, art. 2, pct. 3 si Cap. III, art. 14 din Legea 176 / 2000, republicata, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularuluinr. 1 ?Fisa de informatii generale?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani, calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 ?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
-Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare pentru servicii similare (de la unitatile specificate in declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani) , in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui amgajament de participare a fost obtinuit de catre ofertant, in special pt. asigurarea controlului calitatii;
- Informatii referitoare la studiile de pregatire profesionala, calificarea personalului de executie, diplome, cursuri, atestate, in domeniul service aparatura medicala;
- Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice aflate in dotarea ofertantului pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru;
- Certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SCUB va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data primirii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9076
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care contractul va fi subcontractat se va completa declaratia privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii (exprimate cantitativ si valoric) completata in conformitate cu Formularul nr.7 ?Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora? si tabel anexa - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.In situatia in care candidatul/asocierea isi sustine capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala prin sustinerea de catre o persoana terta, atunci aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 litera a) c1) si d) din OUG 34/2006, conform Legii 279/2011.In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de clarificare din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite documente care contin noi preturi, on line (in SEAP).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractacte considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de urgenta Bucuresti
Adresa postala: Adresa postala: Calea Floreasca nr.8, sector 1, Email: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992283, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2012 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer