Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU SERVICII DE ASIGURARE PTR. AVARII SI FURT CASCO (NUMAI VARIANTA CU FRANSIZA ZERO)


Anunt de participare numarul 133582/02.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV
Adresa postala: Str. Dr.Victor Babes nr.27, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500073, Romania, Punct(e) de contact: Janeta Soroiu, Tel. +40 0268419999, Email: [email protected], Fax: +40 0268416411, Adresa internet (URL): WWW.AMBULANTABRASOV.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU SERVICII DE ASIGURARE PTR. AVARII SI FURT CASCO (NUMAI VARIANTA CU FRANSIZA ZERO)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: LA SEDIUL SOCIETATII DE ASIGURARI
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 061, 719.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: PRIMUL CTR. SUBSECVENT CUPRINDE PERIOADA APRILIE-DECEMBRIE 2012, AL 2-LEA CTR. SUBSECVENT ANUL 2013, AL 3-LEA CTR. SUBSECVENT ANUL 2014, AL 4-LEA CTR. SUBSECVENT CUPRINDE ANUL 2012.VALOAREA ESTIMATIVA PTR. PRIMUL CTR. SUBSECVENT ESTE DE 265429.85 LEI.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU PE DURATA A 4 ANI SERVICII ASIGURARE PTR. AVARII SI FURT TIP CASCO NUMAI VARIANTA CU FRANSIZA ZERO, INCLUSIV SISTEMELE DE AVERTIZARE LUMINOASA SI ACUSTICA, ECHIPAMENT SI APARATURA MEDICALE, ETC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD CADRU PE DURATA A 4 ANI SERVICII ASIGURARE PTR. AVARII SI FURT TIP CASCO NUMAI VARIANTA CU FRANSIZA ZERO PTR.58 AUTOVEHICOLE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 061, 719.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CONF. ART.86 DIN HG925/2006 GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE PRIN VIRAMENT BANCAR SAU PRIN INSTRUMENT DE GARANTIE BANCARA EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA ORI DE ASIGURARI. GARANTIA ESTE DE 2% DIN VALOAREA ESTIMATA IN CUANTUM DE 21234.00 LEI IN CONTUL RO74TREZ1315005XXX000160, TREZORERIA BRASOV, AVAND VALABILITATEA DE 90 ZILE DE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE VA FI DE 5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA tva SI SE VA CONSTITUI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea-neincadrarea in situatiile prevazutein art.180/OUG34/2006 completata in conformitate cu Formularul F1 din sectiunea formulare-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
2)Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta(conf. Ordin ANRMAP nr.314/2010) ?completat conform Formulr F4 din sectiunea formulare-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
3)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata completatain conformitate cu Formularul F2 din sectiunea formulare in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Conform OUG 34/2006, Art.181, alin #M5 litc^1) autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.Conform articolului 213, alin1, #M5 literap, OUG 34/2006 se solicita documenulconstatator care contine informatii referitoare laindeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant.
4)Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate , pensii, somaj)-eliberat de DGFPCFS, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
5)Certificat privind plata taxleor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala , certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
6)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006completata conform Formularului F8 din sectiunea formulare. Persoanele care semneaza , aproba documentele aferente proceduriisunt:
1.MANAGER GENERAL INTERIMAR Dr. STELEA LIVIU
2.DIRECTOR ECONOMIC EC. SZABO CORINA
3. DIRECTOR TEHNIC ING. SISMAN NICOLAE
4.DIRECTOR MEDICAL DR. PIROSKA MAGDALENA
5. ASISTENT SEF SONCUTEANU GABRIELAMEMBRI COMISIEI DE ATRIBUIRE
1.Compartimentul achizitii Ec. Soroiu janeta
2. Consilier juridic David Zsigmond
3. Serviciul tehnicing.Andronache Catalin certificatul constatator in original/copie legalizata/copie lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil
contul de profit si pierderi pe ultimii 3 ani
informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
model polita asigurare
in ceea ce priveste efectuarea reparatiilor necesare ca urmare a unor eventuale evenimente, ptr. o mai usoara si prompta interventie este necesar sa existe conventii de service ptr. decontarea directa a cheltuielilor la nivelul judetului Brasov ptr. firmele reparatoare a autovehiculelor asigurate
autorizarea (acreditare)de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
778/10.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S14-022323 din 21.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
modul de departajare al ofertelor cu pret egal : in cazul in care exista oferte financiare cu preturi egale , la solicitarea comisiei de evaluare , departajarea seva face prin incarcarea electronica , prin intermediul seap, de catre operatorii economici de documente care contin noi pretruri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENELE DE EXERCITARE A CAII DE ATAC SUNT CELE PREVAZUTE LA ART. 256 DIN oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV- SERVICIULJURIDIC
Adresa postala: STR. DR. VICTOR BABES, NR.27, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500073, Romania, Tel. +40 0268419999, Email: [email protected], Fax: +40 0268416411, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer