Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru servicii de consultanta si proiectare tehnica in vederea elaborarii documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile si asigurarii cofinantarii din surse proprii sau atrase


Anunt de participare numarul 145186/26.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice, Tel. +40 0232235100, In atentia: Anca Muscheru, Email: [email protected], Fax: +40 0232214425, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru servicii de consultanta si proiectare tehnicain vederea elaborarii documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile si asigurarii cofinantarii din surse proprii sau atrase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Iasi Judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000, 000 si 114, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 17.600.000Lei fara TVA.Contractele subsecventevor fi definite de catre Autoritatea Contractanta in functie de oportunitatile de finantare si conditiile de eligibilitate corespunzatoare, urgente, decizii ale Consiliului Judetean Iasi.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aplicarii unei strategii unitare si coerente pe termen mediu, respectiv 4 ani si reducerea perioadei de timp aferenta intocmirii documentatiei de atribuire si efectiv a achizitiilor publice necesare pentru un proiect sau obiectiv pentru trei domenii principale: - Consultanta in management de proiect;
- Elaborare documentatii necesare obtinerii fondurilor nerambursabile;
- Elaborarea documentatiilor necesare asigurarii finantarii si cofinantarii din surse proprii sau atrase.
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute aferente acestui acord-cadru este "0".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
66171000-9-Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aplicarii unei strategii unitare si coerente pe termen mediu, respectiv 4 ani si reducerea perioadei de timp aferenta intocmirii documentatiei de atribuire si efectiv a achizitiilor publice necesare pentru un proiect sau obiectiv pentru trei domenii principale:
? Consultanta in management de proiect;
? Elaborare documentatii necesare obtinerii fondurilor nerambursabile;
? Elaborarea documentatiilor necesare asigurarii finantarii si cofinantarii din surse proprii sau atrase
?Valoarea estimata totala fara TVA intre: (30.000.000 si 114.000.000) LeiValoarea minima estimata a achizitiei :30.000.000 lei, fara TVA, echivalent a6.633.645, 85eurola curs BNR din 10.06.2013, 1 euro = 4, 5224lei.Valoarea maxima estimata a achizitiei :114.000.000 lei, fara TVA, echivalent a 25.207.854, 23eurola curs BNR din 10.06.2013, 1 euro = 4, 5224lei.Cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul intregului acord-cadru sunt precizate in Documentatia Descriptivaatasata in cadrul sectiunii "Documentatie".
Valoarea estimata totala fara TVA intre: (30.000.000 si 114.000.000) Lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000, 000 si 114, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este in suma de 2.280.000.lei si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006: prin virament bancar, in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile calendaristice incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 si Anexa 07.2). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia de participare, ofertantul pierzand o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia prevazuta la art.278^1, alin.(1), respectiv suma de 12.479, 99 lei. (model orientativ Formular nr.1) GBE a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, conform art. 90 alin. (1), (2) si (3) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. GBE a contractuluitrebuie constituita in termen de max. 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Perioada de valabilitate a GBE trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislative in vigoare (Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pt. a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatiisunt IMM.(model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legaliz. cf. art.44/OUG 34/2006: Acord de asoc - Anexa 4, Decl. legaliz. asoc. - Anexa10
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati ale unei organizatii criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original.
(Completare Formular nr. 4)
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (toti membrii asocierii, dupa caz) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine, dupa caz).Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original.
(Completare Formular nr. 4 )
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificate de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in situatia prevazuta la art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice romane vor prezenta certificatele in original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele in original sau copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere, in original (completareFormular nr. 5)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, in original. (completare Formular nr. 5A)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere, in original (completareFormular nr.6)
Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica:
- Adomnitei Cristian Mihai -Presedintele Consiliului Judetean Iasi, - Chirila Victor - Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, - Lupu Victorel -Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, - Vernica Lacramioara -Secretarul Judetului Iasi, - Alungulesei Gabriela -Director Executiv, Directia Juridica, - Arvinte Elena - Director Executiv, Directia Economica,
- Dolachi-Pelin Nicoleta - Director Executiv adjunct, Directia Economica,
- Jinga Cristina Teodora - Director Executiv, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila,
- Pastravanu Ionela Laura - Director Executiv adjunct, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila,
-Irimescu Carmen Ingrid - Sef Serviciu Proiecte si Parteneriate, Directia Proiecte si DezvoltareDurabila, -Turcu Fulga Augusta Valeria ? Sef Serviciu Programe si Strategii, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila,
- Muscheru Luminita Anca - Director Executiv, Directia Achizitii Publice, -Sticlaru Mirela - Directia Achizitii Publice, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte,
-Iftimiei Mihai - Consilier juridic, Directia Achizitii Publice, Serviciu Achizitii Publice si Contracte, -Serbanoiu Catalina - Consilier juridic, Directia Achizitii Publice, ServiciulAchizitii Publice si Contracte;
-Bejan Elena consilier, Directia Achizitii Publice, ServiciulAchizitii Publice si Contracte;Consilieri judeteni: Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloae Dinu, Baciu Mihai, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Cojocaru Petru Bogdan , Chirila Victor, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.
Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani de referinta 2010, 2011, 2012 trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 15.000.000 lei.
Modalitatea de indeplinire:
- Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 7)
- bilanturi contabile sau extrase de bilant inregistrat la organele competente sau orice alte documente edificatoare care demonstreaza cifra de afaceri solicitata.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.
Pentru echivalenta valuta/lei- http: //bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.
Of. tip IMM care indepl. prev.legisl.in vig. (L. 346/2004), benef. de red.de 50% pt.criteriul legat de cifra de afaceri (pt. a benef. de aceasta red. of. vor dep.doc.prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul asoc., red.de 50% se aplica doar daca toti asoc. sunt IMM.
Nota: In cazul unei asocieri, formularele si documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii.
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formularului nr. 7A si Formularului nr. 7B, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat care sustine cerinta minima privind cifra de afaceri trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa, prezentand in acest sens Formularul nr. 7C, Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 6 si Formularul nr. 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Declaratie privind cifra de afaceri ( Completare Formular nr. 7)- bilanturi contabile sau extrase de bilant inregistrat la organele competente sau orice alte documente edificatoare care demonstreaza cifra de afaceri solicitata.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.Pentru echivalenta valuta/lei- http: //bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Of. tip IMM care indepl. prev.legisl.in vig. (L. 346/2004), benef. de red.de 50% pt.criteriul legat de cifra de afaceri (pt. a benef. de aceasta red. of. vor dep.doc.prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul asoc., red.de 50% se aplica doar daca toti asoc. sunt IMM.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formularului nr. 7A si Formularului nr. 7B, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat care sustine cerinta minima privind cifra de afaceri trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa, prezentand in acest sens Formularul nr. 7C.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 6 si Formularul nr. 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Daca oferta se depune de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu semnata de reprezentantul legal al asociatului desemnat lider si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte semnate de reprezentantul legal al fiecarei asociat, inclusiv liderul.
Documente de confirmare :
- Formularul nr. 8, in original
Cerinta nr. 2Experienta similaraCandidatul (operatorul economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat la nivelul unuia sau mai multor contracte, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea candidaturii, servicii in valoare cumulata de minim 6.700.000 lei, care sa fi inclus cel putin urmatoarele activitati:
Consultanta in management de proiect;
Elaborare documentatii necesare obtinerii fondurilor nerambursabile;
Elaborarea documentatiilor necesare asigurarii finantarii si cofinantarii din surse proprii sau atrase.Nota 1: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime se va lua in calcul numai cota de participare a ofertantului in contractul respectiv.
Cota de participare a ofertantului reprezinta proportia din valoarea finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv.
Cota de participare se dovedeste prin prezentarea oricaror documente considerate edificatoare in acest sens, precum declaratii ale partenerilor, copii ale contractelor, procese-verbale de receptie etc.
Nota 2 : In cazul unei oferte depuse in asociere, cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.Se vor prezentacertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume:
- Experienta similara ca prestatorpentru fiecare din contractele prezentate (Completare Formular nr. 8A), in original;
- Documente/contracte/procese-verbale de receptie/ documente constatatoare/ recomandari care sa confirme prestarea serviciilor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta 3Experienta similara? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat si dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani cel putin 1 (unu) contract de servicii de consultanta financiara similare cu cele care fac obiectul prezententului acord cadru (imprumuturi; demarare si finalizare proceduri de structurare/ restructurare/ refinantare a imprumuturilor; derulare proceduri de achizitie publica in vederea obtinerii unui imprumut bancar; emisiuni de obligatiuni)
Se vor prezenta:
-(Completare Formular nr. 8A), in original;
- Documente/contracte/procese-verbale de receptie/ documente constatatoare/ recomandari care sa confirme prestarea serviciilor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice romane vor prezenta documentele in original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana
Nota: Cerintele 2 si 3 se considera indeplinite si prin prezentarea unui contract care sa fi inclus toate activitatile solicitate in cadrul acestor 2 cerinte.
Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Date fiind varietatea si numarul estimat de proiecte, candidatii vor face dovada ca dispun de personal calificat, conform cerintelor de calificare de mai jos, pentru ducerea la indeplinire a cel putin doua contracte subsecvente, care se vor derula in acelasi timp. In acest sens, candidatii vor face dovada ca dispun de personal pentru constituirea a cel putin doua echipe formate din cel putin 6 experti fiecare, dupa cum urmeaza: 1 manager de proiect si cate un expert din categoriile mentionate la pct. 2-6 de mai jos.
1.Manager de proiect (Lider de Echipa/Team Leader) ? 2 persoane
Expertii propusi pentru aceste pozitii vor trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala generala de minimum 5 ani in domeniul studiilor;
Recunoasterea profesionala a competentelor in ocupatia de manager de proiect/team leader demonstrata prin certificari profesionale nationale sau internationale (de exemplu: COR 241919, PMP, PRINCE, IPMA sau similar);
Participarea in minimum 1 (un) proiect in calitate de Manager de proiect / Lider de echipa / Lider de echipa adjunct / Coordonator sau echivalent.
2. Expert tehnic? 2 persoaneExpertii propusi pentru aceste pozitii vor trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala generala de minimum 5 ani in domeniul studiilor;
Participarea inminimum 1 (unu) proiect similar in calitate de Expert tehnic sau echivalent.
3. Expert Financiar ? 2 persoane
Expertii propusi pentru aceste pozitii vor trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare in domeniul economic absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala generala de minimum 5 ani in domeniul studiilor;
Participarea la minimum 1 (unu) proiect, in calitate de expert financiar sau echivalent.
4. Expert accesare fonduri structurale ? 2 persoane
Expertii propusi pentru aceste pozitii vor trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala generala de minimum 5 ani in domeniul studiilor;
Certificat de absolvire Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene (cod COR 241948) sau echivalent;
Participarea la minimum 1 (unu) proiect, in calitate de expert accesare fonduri structurale/consultant elaborare cerere de finantare sau echivalent.
5. Expert achizitii publice ? 2 persoane
Expertii propusi pentru aceste pozitii vor trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala generala de minimum 5 ani in domeniul studiilor;
Certificare profesionala/diploma de Expert Achizitii publice (cod COR 241940) sau echivalent;
Participarea la minimum 1 (unu) proiect, in calitate de expert achizitii publice sau echivalent.
6. Expert institutional/juridic ? 2 persoane
Expertii propusi pentru aceste pozitii vor trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala generala de minimum 5 ani in domeniul studiilor;
Participarea la minimum 1 (unu) proiect, in calitate de expert institutional/consilier juridic/expert legal sau echivalent.
Pe langa cele doua echipe de experti, candidatul va propune si urmatorii experti:
7. Inginer constructii civile, industriale sau agricole ? 1 persoana
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
8. Inginer cai ferate drumuri si poduri? 1 persoana
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
9. Inginer transporturi ? 1 persoana
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
10. Inginer instalatii hidroedilitare ? 1 persoana
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
11. Inginer instalatii electrice, termice si sanitare ? 1 persoana
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
12. Arhitect? 1 persoana
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
13. Urbanist ? 1 persoana
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
14. Arhitect specialist/expert in domeniul protejarii monumentelor istorice ? 1 persoana
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Atestat Ministerul Culturii conform prevederilor Legii nr. 422/2001 actualizata;Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
15. Inginer consolidare si/sau restaurare structuri istorice, specialist/expert in domeniul protejarii monumentelor istorice ? 1 persoana
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Atestat Ministerul Culturii conform prevederilor Legii nr. 422/2001 actualizataExperienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
16. Expert marketing ? 1 persoana
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
17. FormatorExpertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Certificare profesionala/diploma de formator (cod COR 241205 sau echivalent);
Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus.
18. Expert consultanta financiara ? 2 persoane
Expertul propus pentru aceasta pozitie va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);
Experienta profesionala generala de minimum 5 ani;
Experienta profesionala specifica pozitiei pentru care a fost propus (asistenta pentru obtinerea de imprumuturi, credite si/sau obligatiuni pentru APL, analiza capacitatii de indatorare, structurare finantare etc.) de minim 3 ani.
Observatie: O persoana nu poate fi propusa decat pentru o singura pozitie (nu se accepta ca aceeasi persoana sa fie propusa pentru doua sau mai multe pozitii).
Cerinta nr. 5 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .
Documente de confirmare:
Se va prezentaformularul8B, in original.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul nr. 12 si anexa la Formularul 12, cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul/ subcontractantii;Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. (Formular 6)Important!Autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta:
- Informatii despre asociere (Formular nr. 3), in original
- Acordul de asociere (Formular nr. 3A), in original
- Decl. legaliz. asoc. - Anexa10, in original
In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul iti demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formularului nr. 13 si Formularului 13A al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 6 si Formularul nr. 4.
Cerinta nr. 1 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru domeniilede activitate ce fac obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi
prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu
urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota 3: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile indeplinesc cerinta solicitata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formularul nr. 8, in original- Experienta similara ca prestatorpentru fiecare din contractele prezentate (Completare Formular nr. 8A), in original;
- Documente/contracte/procese-verbale de receptie/ documente constatatoare/ recomandari care sa confirme prestarea serviciilor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.Persoanele juridice romane vor prezenta documentele in original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.(Completare Formular nr. 8A), in original;
- Documente/contracte/procese-verbale de receptie/ documente constatatoare/ recomandari care sa confirme prestarea serviciilor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice romane vor prezenta documentele in original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romanaNota: Cerintele 2 si 3 se considera indeplinite si prin prezentarea unui contract care sa fi inclus toate activitatile solicitate in cadrul acestor 2 cerinte.Completare Formular nr. 9Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- documente care sa ateste experienta mentionata in CV (se solicitaofertantului clasat pe primul loc).Declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Completare Formular nr. 9Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- documente care sa ateste experienta mentionata in CV (se solicitaofertantului clasat pe primul loc).Declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Completare Formular nr. 9Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- documente care sa ateste experienta mentionata in CV (se solicitaofertantului clasat pe primul loc).Declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Completare Formular nr. 9Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- documente care sa ateste experienta mentionata in CV (se solicitaofertantului clasat pe primul loc).Declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Completare Formular nr. 9Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- documente care sa ateste experienta mentionata in CV (se solicitaofertantului clasat pe primul loc).Declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Completare Formular nr. 9Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- documente care sa ateste experienta mentionata in CV (se solicitaofertantului clasat pe primul loc).Declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Completare Formular nr. 9Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- documente care sa ateste experienta mentionata in CV (se solicitaofertantului clasat pe primul loc).Declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Completare Formular nr. 9Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- documente care sa ateste experienta mentionata in CV (se solicitaofertantului clasat pe primul loc).Declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Completare Formular nr. 9Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- documente care sa ateste experienta mentionata in CV (se solicitaofertantului clasat pe primul loc).Declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Completare Formular nr. 9Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- documente care sa ateste experienta mentionata in CV (se solicitaofertantului clasat pe primul loc).Declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Se va prezentaformularul8B, in original.In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul nr. 12 si anexa la Formularul 12, cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul/ subcontractantii;Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. (Formular 6) (numai in cazul subcontractarii)Important!Autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Se vor prezenta (numai in cazul asocierii): - Informatii despre asociere (Formular nr. 3), - Acordul de asociere (Formular nr. 3A), in original, - Decl. legaliz. asoc. - Anexa10In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 13 si Formularului 13A al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 6 si Formularul nr. 4.Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele care confirma indeplinirea cerintei in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Nu se limiteaza numarul maxim de agenti economici (conform art.116 din OUG 34/2006).Toti candidatii care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa de negociere.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
P2. Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
40%
Descriere: P2 = (1) + (2), unde:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8097
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2013 11:00
Locul: Consiliul Judetean Iasi, Blv.Stefan Cel Mare si Sfant nr. 69, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP, daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim preconizat al candidatilor calificati este 3.Conf.OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul preconizat indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unuianunt de participare; b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de agenti economici. Toti agentii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a. Acordul cadru se va incheia cu operatorul economic de pe primulloc in clasamentul ofertelor. In cazul incare, la procedura de reofertare, vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta de pret. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza unei noi ofertari in plic inchis.Mentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici, trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.In cazul candidatilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Candidatul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Conform art. 11, alin. (9) din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare solicitate prin prezenta documentatie descriptiva. Declaratia va fi insotita de o anexa in care sunt mentionate modul concret de indeplinire a cerintelor solicitate.IV.2.1 Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: modalitatea de departajare va fi pretul si daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN IASI ? Directia Achizitii Publice - Serviciul AchiziTii Publice Si Contracte
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. +40 232235100, Email: [email protected], Fax: +40 232214425, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2013 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer