Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 127637 | 127640 | 128396 | 128700 | 128772 | 128934 | 129225 | 129322 | 129450 | 129713 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU SERVICII DE CURATENIE


Anunt de participare numarul 90660/12.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Punct(e) de contact: DOINA ERHAN, Tel.3192697, Email: [email protected], Fax: 3192697, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU SERVICII DE CURATENIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Curtea de Apel Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 512, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de curatenie complexa, pentru cladirea Curtii de Apel Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii complete de curatenie, zilnic, lunar, trimestrial, semestrial, conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 512, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50000 lei, garantia de buna executie 8% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-original
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181-original
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in termenul de valabilitate prevazut in procedura fiscala-original
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-eliberat de Primaria locala, in termenul de valabilitate prevazut in procedura fiscalaoriginal.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute laArt.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta-original
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-original
-Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertuluioriginal
-Certificat de inregistrare(CUI)-copie legalizata
-Pentru persoane fizice romane: -autorizatia de functionare-copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta-copie legalizata si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la 31.12.2008 , vizat si inregistrat de organele competente - in copie cu mentiunea conform cu originalul
-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de doua ori valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent(care este de 628.000lei fara TVA)-original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In conformitate cu caietul de sarcini
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele livrari de servicii similare cu serviciile ofertate, efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare totala trebue sa fie mai mare deca valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent (care este de 628.000lei fara TVA) original.Se voranexa un numar de minim 3 recomandari, scrise si parafate, din partea beneficiarilor regasiti in lista, privind calitatea serviciilor similare livrate- original.
-Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii in copie
-Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice care vor fi folosite de ofertant pentru asigurarea executarii serviciilor si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii - original- Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit de ofertant pentru asigurarea executarii serviciilor si controlului calitatii acestora original
-Acord de asociere, daca este cazul original
- Certificat privind asigurarea de catre ofertant aSistemului de managment al calitatii copie legalizata. Nu se accepta societati in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In conformitate cu caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, pe durata a 24oreOfertantii participanti la procedura pot vedea: -cea mai buna oferta-numarul de participanti inscrisi la licitatie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/11040/9.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2009 10:00
Locul: Curtea de Apel Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 5, sector4, Palatul de Justitie, camera E66
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si CIReprezentantii UNCVAP din cadrul Ministerului Finantelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213100464, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0372125349, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.Pt. documentatia de atribuire publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, camera M08, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0372125352, Email: [email protected], Fax: 0213192099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2009 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer