Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru servicii de curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare


Anunt de participare numarul 142781/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 215992283, In atentia: Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru servicii de curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 828, 819.2 si 1, 844, 160RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LUNAR - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 76.840, 00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal al acordului cadru vizeaza asigurarea suportului din punct de vedere al serviciilor necesare corespunzatoare (curatenie, igienizare, dezinfectie, intretinere) in conformitate cu actele si normativele in vigoare aplicabile in unitati sanitare cu paturi, la cantitatea si calitatea ceruta in caietul de sarcini, pentru spatiile situate in incinta interioara si exterioara apartinand autoritatii contractante, in vederea desfasurarii activitatii specifice in conditii de eficienta si siguranta maxima.
Obiectivele complementare ale acordului cadru vizeaza: asigurarea indeplinirii necesitatilor prezente si viitoare ale autoritatii contractante din punct de vedere al serviciilor necesare din sfera de cuprindere a domeniilor de activitate: curatenie, igienizare, dezinfectie, intretinere pentru spatiile interioare si exterioare; reducerea unor riscuri specifice domeniului de activitate al autoritatii contractante; asigurarea serviciilor suplimentare si/sau complementare/conexe realizarii obiectivului pentru spatiile din incinta apartinand autoritatii contractante; asigurarea unor contacte stabile, bazate pe eficienta si promptitudine cat si continuitate, cu un prestator de servicii capabil sa asigure indeplinirea obiectivelor autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. Denumire produs U.M. Cod CPV Cantitate min. contr.subscv Cantitate max. contr.subscv Cantitate min. 24 luni Cantitate max. 24 luni
1 Servicii de curatenie (curatenie inclusiv supravete verticale si exterioare) mp 90910000-9 11206 11300 537888 542400
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 828, 819.2 si 1, 844, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
18.442, 00lei(1% din valoarea totala estimata) valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 2781 din OUG 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata in baza articolului 278^1 punct c) din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat determina rezilierea acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS + Buget de stat+Programe nationale de sanatate+Programe de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane
? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Formularulnr. 2 (vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator si toti membrii asocierii, daca este cazul)? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formularul nr. 3 (daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 vor fi depuse de catre toti membrii asocierii si de tertul sustinator in ceea ce priveste lit a), lit.c) indice 1 si lit.d))Documente probante:
-Certificat(e) de atestare din care sa reiasa obligatiile exigibile ale operatorului economic (datorii la bugetul general consolidat si la alte fonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, controbutiilor si al altor sume datorate bugetului general consolidat) la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele si/sau faptul ca operatorul economic nu are obligatia achitarii acestora.
-certificat(e) de taxe si impozite locale pentru sediul principal (inclusiv pentru sediile secundare/punctele de lucru care au cod fiscal propriu si care figureaza in certificatul constatator emis de ONRC daca acestea au legatura cu indeplinirea obiectivului acordului-cadru/vor fi implicate in derularea acestuia) eliberate de Autoritatile Publice Locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibile ale acestuia la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.
Precizari:
a) Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
b) Dovada indeplinirii obligatiilor, asa cum sunt acestea solicitate, se va face la nivelul societatii/companiei in ansamblul sau.
Criteriu/Conditie de calificare:
- Cu exceptia impozite si taxe pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora si/sau operatorii economici nu au obligatia achitarii acestora, operatorii economici care figureaza cu datorii restante/neachitate (indiferent de cuantumul acestora) la bugetele componente ale bugetului general consolidat si/sau la alte fonduri care urmeaza regimul juridic al impozitelor, taxelor, contributiilor si al altor sume datorate acestuia sau catre bugetul local si/sau faptul ca operatorul economic nu face dovada ca nu are obligatia achitarii acestora, la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care operatorul este stabilit, vor fi exclusi din procedura aplicata;In situatia in care s-au acordat inlesniri la plata/operatorul economic nu are obligatia achitarii acestora, asa cum se mentioneaza mai sus, operatorul economic va prezenta inscrisuri edificatoare in acest sens.
- Oferta va fi considerata inadmisibila daca: a fost depusa de un operator economic care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2 (doi) ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor/ cerinetelor/conditiilor de calificare.
Nota:
a. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
b. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181 din OUG 34/2006, atunci operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta: fie o declaratie pe propria raspundere; fie o declaratie autentica (art. 58 din Legea nr. 36/1995) data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.; fie orice documente edificatoare precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal incheiat/pentru anul calendaristic in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document sau deschiderea unui punct de lucru in Romania, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta in limba in care au fost emise insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 Formularulnr. 11 (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)
*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Manager: Prof.Dr. Radu Alexandru Macovei
Director Medical: Dr. Louchi Nicusor
Director Financiar-Contabil: Dr. Daniela Blindu
Director Ingrijiri: As. Cristina Elena Preda
Sef Birou Achizitii: Ec. Marina Gontariu
Sef Serviciu Administrativ: Ing. Calin Ion? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularulnr. 6
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr. 4 Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta Cerinte de calificare: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte:
- codurile CAEN-codul unic de inregistrare
- sediul social actual, -sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati
-structura actionariatului
-numele administratorilor (reprezentatilor legali) ai operatorului economic
-domeniul de activitate principal
-domeniile de activitate secundare
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii
-inscrierea in certificatul constatator a declaratiei/iilor tip pe propria raspundere (conform legii 359/2004-art.15 alin.(1) lit.b) potrivit careia persoana juridica/fizica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru desfasurarea activitatii in afara sediului social/secundar
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN (activitati principale si/sau secundare).
Datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
(se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).In etapa evaluarii ofertelor, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-In situatia in care ofertantul se incadreaza in prevederile art.3 din Legea 176/2000 republicata si OMS 1636/2007, se va depune aviz emis de Ministerul Sanatatii cu respectarea normelor metodologice aplicabile, in baza evaluarii competentei si a capabilitatii persoanelor fizice sau juridice, dupa caz, de a realiza activitatile pentru care solicita avizul.Nota:
- Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta documente edificatoare (echivalente) care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (stabilit) din care sa reiasa indeplinirea conditiei. Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand: http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do. Documentele se vor prezenta in limba in care au fost emise insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
- Pentru asocieri, subcontractari si sustineri, indeplinirea cerintelor/conditiilor de calificare se va verifica conform reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare:
-Completarea si prezentarea Formularuluinr. 1 ?Declaratie privind cifra de afaceri?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani (pentru care exista exercitiu financiar incheiat), calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 153.680, 00 lei.
Modalitatea de indeplinire
-Bilant contabil (comple/extrase relevante) pentru ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente sau, in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator in scris, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta aceste documente, se pot prezenta alte documente legale edificatoare (ex: raport de audit financiar in conformitate cu legea 346/2004 si OMFP 3055/2009 executat de entitati autorizate/certificate in Romania, raport al cenzorilor si altele asemenea) din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative, a valorii reprezentand cifra de afaceri care vizeaza activitatea in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani, prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economica si financiara, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr.1Prezentare bilanturi contabile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind personalul angajat sau de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului, insotite de declaratii de disponibilitate ale personalului respectiv ? daca este cazul (formularul nr.16).
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze ptr. indeplinirea contractului.
Pentru demonstrarea potentialului tehnic al ofertantului, acesta trebuie sa faca dovada ca poate dispune de utilaje, instalatii, echipamente tehnice (sa poata fi disponibilizate) specifice profesionale necesare indeplinirii serviciilor/activitatilor conform cerintelor mentionate in caietul de sarcini, pentru o perioada de o luna, determinate conform necesitatilor concreteimpuse de complexitatea si riscurile asociate contractului si OMSP nr. 261/2007.
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract sau maxim 2 contracte, prin care sa demonstreze ca a prestat servicii similare cu domeniul de activitate principal al contractului, duse la bun sfarsit/finalizate, in unitati de stat sau private , in ultimii 3 ani impliniti de la data limuta de depunere a ofertelor (36 de luni calculate prin raportare la data limita de depunere), in care participarea ofertantului sa fi fost cu o valoare egala sau mai mare decat suma de 76.840, 00 lei fara TVA.
Pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta documente/certificate din care sa rezulte seviciul prestat (finalizat), beneficiarii, valori, cantitati cat si modul de indeplinire a acestora.
-Completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
- Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul ?servicii curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare?(copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
-Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul ?servicii curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare?(copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Certificateke trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
---Formularuluinr. 5--
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate admisibile.Licitatia electronica va fi organizata in SEAP, intr-o singura runda de ofertare (24 de ore).Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi.Elementul ofertei : pretul total/acord-cadru.Nu exista limite pana la care elementul reofertarii ar putea fi imbunatatit.Licitatia electronica va incepe la o data stabilita ulterior de Autoritatea Contractanta si comunicata agentilor economici ale caror oferte au fost considerate admisibile.In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza prin solicitarea din partea autoritatii contractante a unei noi oferte, care va fi depusa de operatorii economici in plic sigilat, la sediul autoritatii contractante.In situatia in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, acesta are obligatia de a completa formularul nr. 7 si anexa la formularul nr.7.In situatia in care va fi depusa oferta in asociere se va completa formularul nr.9.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5039
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza prin solicitarea din partea autoritatii contractante a unei noi oferte, care va fi depusa de operatorii economici in plic sigilat, la sediul autoritatii contractante.In situatia in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, acesta are obligatia de a completa formularul nr. 7 si anexa la formularul nr.7.In situatia in care va fi depusa oferta in asociere se va completa formularul nr.9.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992283, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): http: //www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2013 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer