Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru Servicii de curatenie si dezinfectie in unitati sanitare cu paturi


Anunt de intentie numarul 25778/07.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN GHEORGHE, Tel. +40 213180666, Email: [email protected], Fax: +40 21316512, Adresa internet (URL): http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadru Servicii de curatenie si dezinfectie in unitati sanitare cu paturi
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Colentina, Sos Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2 Bucuresti
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 064, 520 si 16, 258, 064RON
cantitate minima 12 luni 923517.24 mp (aferenta celui mai mare contract subsecvent)cantitate maxima 48 luni 3694068.96 mp
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.11.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Obligativitatea publicarii anuntului de intentie in conformitate cu art.51, alin.1 lit.a din OUG34/2006
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire: Licitatie deschisa of-line cu finalizare electronica. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. Cerinte de calificare si selectie: Declaratie privind eligibilitateaCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si respectiv plata datoriilor exigibile la bugetul consolidat de stat.Certificat constatator emis de ONRC;Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii;Informatii privind cifra de afaceri medie din care sa reiasa realizarea unei cifre de afaceri globale medii anuale pentru ultimii trei ani egala sau mai mare decat echivalentul a 1847034.48 lei (multiplu de 2 al celui mai mare contract subsecvent). Se va folosi cursul BNR la nivelul ultimilor 3 ani.Operatorul economic va face dovada ca indicatorul financiar ?lichiditate generala? este egala sau mai mare de 100%;Prezentare fisa de Informatii generale; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani; Declaratie pe proprie raspundere care contine dotarile tehnice;Declaratie formular care contine informatii privind numarul personalului angajat la data depunerii ofertei, asigurarea cu personal de specialitate, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Informatii privind implementarea Sistemelor de ManagementISO 9001:2008 si ISO 14001:2008
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer