Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru Servicii de informare a cetatenilor judetului Constanta in presa scrisa prin agentii media


Anunt de participare numarul 136624/16.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +40 241708413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru Servicii de informare a cetatenilor judetului Constanta in presa scrisa prin agentii media
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 496, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia cu o frecventa anuala, pe o perioada de 12 luni si vor avea o valoare estimata de 124.000 euro, fara TVA.Valoarea de 124.000 euro fara TVA este valoarea celui mai mare contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru - Servicii de informare a cetatenilor judetului Constanta in presa scrisa prin agentii media.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru -Servicii de informare a cetatenilor judetului Constanta in presa scrisa prin agentii media.Cantitatea minima este 1100 de anunturi si maxim 1496 anunturi, pe durata intregului acord cadru.Pentru fiecare contract subsecvent se estimeaza publicarea a minim 275 anunturi si maxim 374 anunturi, reprezentand 10 machete, intr-o perioada de 12 luni, in 3 cotidiene de interes local sau regional, conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 496, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan. particip.in cuantum de 0, 4% din val. maxima estimata fara TVA a acordului cadru, este de 2.000 euro respectiv 8.800 lei, calculati la un curs mediu de 4, 4 lei/euro.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Municip.Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conform. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modif. si complet. ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat conform prevederilor art.86 alin. (3) lit.b) din HG nr.925/2006 cu modif. si complet. ulterioare.Perioada de valabilit. a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei.In cond. in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile L346/2004 privind stimul. infiint si dezvolt. intrep. mici si mijlocii, cu modif. si complet. ulterioare, in cond.in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art.278^1 alin.(1) lit .b) din OUG nr 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare, suma de 5.962, 39 lei, respectiv 1.355, 08 euro. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin instrument de garantare conf. art. 90 alin. din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constit. garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui, astfel: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform preved. HG nr.1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006 cu modif.si complet.privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrare in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 3; Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006 ; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 va fi prezentata si de sustinatorul tert(daca este cazul);
2. Prezentareadeclaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4; Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit a), c^1)si d) va fi prezentata si de sustinatorul tert(daca este cazul);
- Pentru persoane juridice romane:
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
- Persoane juridice straine:
Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.
Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
3.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 5
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Constantinescu Nicusor Daniel ? Presedinte; Darie Cristian? Vicepresedinte; Dragomir Cristinel Nicolae ? Vicepresedinte; Shhaideh Sevil ? Director General, Directia Generala de Proiecte; Lungu Mihaela ? Sef Serviciu Achizitii; Dumitrescu Daniela ? Consilier Serviciul Achizitii; Moldoveanu Cristian ? Purtator de cuvant, Compartiment Comunicare, Chirca Ovidiu ? Inspector, Compartiment Comunicare, Titimeaua Ionut ? Sef Serviciu Administratie Publica Locala, Juridic, Directia Generala de Administratie Publica si Juridica Boaca Mihaela ? Consilier juridic, Serviciul Administratie Publica Locala, Juridic.Nota:
Declaratiava fi prezentata atat de catre asociat , subcontractant, cat si de catre tert sustinator.daca este cazul
4. Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform Formular 6; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
5. Prezentare declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formular 7; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul de contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare va prezenta, certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata, pentru conformitatea documentului depus in oferta
2. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati
Cerinta nr. 2
Informatii privind cifra de afaceri:
media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, sa fie minim, de 200.000 euro.Pentru demonstrarea acestei cerinte se vor prezentabilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare.Echiv. in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind principalele servicii similareobiectului achizitiei, conform Formularul 9 si Anexa, care va cuprinde o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2Experienta similara privind servicii similare obiectului achizitiei in ultimii 3 ani se va demonstra prin prezentarea unui contract cu o valoare de minim 100.000 de euro, fara TVA.
1.Fisa de exp. similara;2.Copie de pe parti relevante ale contractului care sustinere experienta similara (denum. contract, denum. parti., valoare si durata contract.)3.Recomandare din partea beneficiar contract care sa contina informatii referit. la beneficiar, date de contact, modul de indepl. a oblig. contract. pe parcursul derularii, atat din punct de vedere a termen cat si calitativ, eventualele prejudicii: neconformit., receptii amanate sau respinse din cauza nerespect. parametrilor de calitate sau prezentare de doc. constatatoare emise de AC in conform. cu preved. art. 97^1 din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare.Nr. de ani solicit.in vederea demonst. exp.similare se va calcula prin raport.la data limita de depun. a ofertei.
Cerinta nr.3 - cerinte tehnice specifice
- Tirajul mediu minim 4000 exemplare difuzat pe editie, pentru anul 2011;
-aria de difuzare: minim judeteana;
-public-tinta: cetatenii judetului Constanta;
-profil: cel putin regional;
-numar de publicatii: minim 3 publicatii distribuite in cel putin 50 de unitati administrativ teritoriale ale judetului
Prin tiraj se intelege tirajul mediu pe editie ? reprezentind media pe editie a exemplarelor pentru care se poate dovedi, pe baza de acte, ca au fost tiparite/distribuite in anul 2011.
Ofertantii vor face dovada tirajelor prin declaratie pe propria raspundere sau orice alte documente eliberate de tipografii si/sau organisme abilitate.
Cerinta nr.4
Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma evaluarii ofertelor, comisia de evaluare constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, o noua propunere financiara in plic inchis, iar oferta care va avea pretul cel mai scazut se va clasa pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 241488413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2012 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer