Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord-cadru servicii de ingrijire copii crese


Anunt de intentie numarul 20753/19.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE
Adresa postala: Str. Mecanicilor, nr. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500209, Romania, Punct(e) de contact: STEFANIA OLARU, Tel. +40 268428524, In atentia: compartimentul achizitii, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268428524
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
servicii generale
Activitate (activitati)
Altele: asistenta sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
acord-cadru servicii de ingrijire copii crese
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de livrare sau de executare : Brasov, cresele nr. 2, 3, 4, 5, 7, 8
Cod NUTS: RO122 - Brasov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 414, 308RON
se solicita servicii de ingrijire copii cu varsta intre 3 luni-4 ani, numar de ingrijitori solicitat/luna 60 de persoane, doua schimburi, la cresele din Brasov.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
85310000-5 - Servicii de asistenta sociala (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.03.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
acord-cadru 12 luniperioada estimata: 01.05.2012-31.05.2013 (12 luni)se vor incheia contracte subsecvente in functie de necesarul de ingrijitori si de fondurile alocateluna august nu se lucreazaluna decembrie se lucreaza partial
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala:
Legislatia in domeniul protectiei mediului:
Protectia muncii si conditii de munca:
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2012 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer