Licitatie Publica - Acord-cadru servicii de intretinere si curatenie la sediu filiala, sedii ocoale si cabane
Anunt de participare numarul 41272/12.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Calea Dumbravii, nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu Radu, Tel.0269242411, In atentia: Comp. Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0269214970, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.dssibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatare forestiera
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru servicii de intretinere si curatenie la sediu filiala, sedii ocoale si cabane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: sediu filiala, sedii ocoale si cabane
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 040, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual - valoarea nu se cunoaste
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere si curatenie la sediu filiala, sedii ocoale si cabane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74710000-9 - Servicii de curatare a locuintelor (Rev.1)
55270000-3-Servicii prestate de pensiuni care ofera cazare cu mic dejun inclus (Rev.1)
74735000-0-Servicii de curatare a parcarilor (Rev.1)
74743000-9-Servicii de curatare a echipamentului de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de inretinere si curatenie, cladiri, birouri, parcari, curti; servicii pentru pensiuni.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 040, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii participare 10200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se cere legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
personalul carepresteaza serviciile la cabane trebuie sa locuiasca in aceste cabane
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada situatiei personale a operatorilor economici :1. Ca cerinte minime se vor prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, cazier fiscal, certificat constatator de la ORC, certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributilor de asigurari sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada situatiei economico-financiare se face cu: scrisoare de bonitate, bilant contabil al activitatii la 2007, declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul prestarilor de servicii sau documente edificatoare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri medie anuala sa fie de pana la de 3 ori mai mare decat valoarea estimativa a contractului. Nivel minim impus, cel putin150000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind numarul mediu anual al personalului angajat si a celui de conducere in ultimii 3 ani;2.declaratie privind serviciile similare prestate in ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Niveluri minime: 1. minim 1 contract similar cu valoare de cel mult30% din valoarea estimativa a contractului . Nivel minim impus 15000 lei;2.minim 15 angajati care sa intruneasca conditiile prevazute in caietul de sarcini;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: plata in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2008 10:00
Locul: Directia Silvica Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui operator economic
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavreopolus nr. 6 , Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel.0269242411, Email: [email protected], Fax: 0269214970, Adresa internet (URL): www.dssibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2008 15:04