Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru servicii de intretinere si reparare aparatura medicala


Anunt de participare numarul 142627/21.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN TRONECI, Tel. +40 214603026, Email: [email protected], Fax: +40 214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru servicii de intretinere si reparare aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Aparatura medicala din cadrul spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 420 si 339, 120RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ): in primele trei luni ale anului se vor incheia contracte subsecvente lunare, iar, in continuare, se vor incheia contracte subsecvente la cca. 9 luni, in functie de bugetul aprobat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia servicii de intretinere, revizii tehnicesi reparatii aparatura medicalaconform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii intretinere, revizii tehnice si reparatii aparatura medicala. Cantitatile estimate ale acordului cadru si ale unui singur contract subsecvent sunt precizate in Anexa, atasata Caietului de sarcini, numita ?Centralizator cantitati estimate?
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 420 si 339, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pentru fiecare lot in parte este: g.p. lot I= 1080 RON, g.p. lotII = 1591 RON, g.p. lot III = 720 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Constituirea garantiei de participare se va face conform Art.86/HG nr.925/2006.Pentru lot I, lot II si lot III, val.estimata a fiecarui lot fiind mai mare decat pragul prevazut la Art.19/OUG34/2006, se vor aplica prevederile Art.278 indice1e din OUG34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare perioada de valabilitate a garan?iei de participare fie se va men?iona ca ?este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei?, fie se va exprima printr-un numar fix de zile (care nu poate fi mai mic decat numarul de zile prevazut pentru perioada de valabilitate a ofertei), care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in carese va constitui garantia in alta valuta , se va considera cursul BNR din data publicarii anuntului de participare Cunatumul corespunzator garantiei de buna executie este corespunzator unui procent de 5% din pretul fiecarui contract subsecvent fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi conform prevederilor Art. 90alin.(1) si alin.(2)/HG925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Art. 180 Declaratie privind eligibilitatea.2. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie4.Se va prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010.
5.Sesolicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012daca este cazul).
-6.Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.-7. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functie de decizie sant: MANAGER: DR. CATALIN GABRIEL SMARANDACHE, DIRECTOR ADJ.MEDICAL ? DR. RADU SPATARU, DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL ? EC. RUXANDA BATA
- Mentionam ca s-a tinut cont de prevederile ord. 170/2012 al Presedintelui ANRMAP( publicat in MO nr 328/15.05.2012 ), spitalul fiind subordonat direct Ministerului Sanatatii, nu primariei. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"), informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2.Autorizatie/Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru aparatura medicala! Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (Formular Informatii generale).Se solicita cifra de afaceri in domeniul acordului cadru .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular Informatii generale. Se precizeaza cifra de afaceri in domeniul acordului cadru.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant,
Declaratie, CV-*uri pentru personalul precizat, Informatii referitoare la studiile de pregatire profesionala, calificarea
personalului de executie, diplome, cursuri, atestate, pentru prestarea
serviciilor care fac obiectul contractului?i/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate
.-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani
Implementarea Standardului de Management al calitatii in domeniul de activitate in conformitate cu SR EN ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie, CV-*uri pentru personalul precizat, Informatii referitoare la studiile de pregatire profesionala, calificareapersonalului de executie, diplome, cursuri, atestate, pentru prestareaserviciilor care fac obiectul contractului?i/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate , - Formular 15Implementarea Standardului de Management al calitatii in domeniul de activitate in conformitate cu SR EN ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2013 11:00
Locul: Serviciul Tehnic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale/lot. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii MS CURIE -Serviciul Tehnic
Adresa postala: B-dul C-tin Brancoveanu 20, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040476, Romania, Tel. +40 214601035, Email: [email protected], Fax: +40 24610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2013 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer