Licitatie Publica - ACORD CADRU SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE APARATURA MEDICALA
Anunt de participare numarul 145188/25.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN TRONECI, Tel. +40 0214604260, Email: [email protected], Fax: +40 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Aparatura medicala din dotarea spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 52, 124.85 si 2, 501, 992.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primele trei luni ale anului se vor incheia contracte subsecvente lunare, apoi se vor incheia contr. subsecv. la cca. 9 luni, in functie de bugetul aprobat.Val. extim. a celui mai mare contract pentru fiecare lot este: Lot 1- 9953 lei; Lot 2- 7200 lei ;Lot 3- 15300 lei;Lot 4- 60513 lei;Lot 5- 153215 lei; Lot 6- 129815 lei;Lot 7- 13023 lei;Lot 8- 24459 lei;Lot 9- 54371 lei, Lot 10-1270 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia servicii de intretinere, revizii tehnice si reparatii aparatura medicala conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii intretinere, revizii tehnice si reparatii aparatura medicala. Cantitatile estimate ale acordului cadru si ale unui singur contract
subsecvent sunt precizate in Anexa, atasata Caietului de sarcini, numita ?Centralizator cantitati estimate?
Valoarea estimata fara TVA: intre 52, 124.85 si 2, 501, 992.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pentru fiecare lot in parte este: g.p. lot 1= 530 RON, g.p. lot2 = 384 RON, g.p. lot 3 = 816.09 RON.g.p. lot 4= 3228 RON, g.p. lot5 = 8172 RON, g.p. lot 6 = 6924 RON.g.p. lot 7= 695 RON, g.p. lot8 = 1305 RON, g.p. lot 9 = 2900 RON.g.p. lot 10=68 RON, Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Constituirea garantiei de participare se va face conform Art.86/HG nr.925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor; - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare perioada de valabilitate a garantiei de participare fie se va mentiona ca ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?, fie se va exprima printr-un numar fix de zile (care nu poate fi mai mic decat numarul de zile prevazut pentru perioada de valabilitate a ofertei), care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in carese va constitui garantia in alta valuta , se va considera cursul BNR din data publicarii anuntului de participare Cunatumul corespunzator garantiei de buna executie este corespunzator unui procent de 5% din pretul fiecarui contract subsecvent fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi conform prevederilor Art. 90alin.(1) si alin.(2)/HG925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Art. 180 Declaratie privind eligibilitatea. 2. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie4.Se va prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010.5.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre
subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012daca este cazul).
-6.Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa
indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.-7. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in
care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara
depunerii ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din
tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Se va permite
depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea
?conform cu originalul?.Persoanele cu functie de decizie sant: MANAGER: DR. CATALIN GABRIEL SMARANDACHE, DIRECTOR ADJ.MEDICAL ? DR. RADU SPATARU, DIRECTOR FINANCIAR
CONTABIL ? EC. RUXANDA BATA- Mentionam ca s-a tinut cont de prevederile ord. 170/2012 al Presedintelui ANRMAP( publicat in MO nr 328/15.05.2012 ), spitalul fiind
subordonat direct Ministerului Sanatatii, nu primariei.
III.1 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"), informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2.Autorizatie/Aviz de functionare/Anexa la aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru aparatura medicala .Acestea sa fie in termen de valabilitate (sa cuprinda inclusiv documentul care certifica efectuarea supravegherilor obligatorii de catre Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale ). Autorizatia trebuie sa cuprinda fara echivoc tipurile de aparate pentru care se oferteaza , precum si punct de lucru autorizat pentru activitatea respectiva , in Bucuresti sau zona limitrofa. 3. Autorizatie ISCIR pentru echipamentele aflate sub presiune, numai pentru ofertele pentru aparatura medicala de sterilizare ( lot 1 ).Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu
originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceriin domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani - 2010, 2011 si 2012
? 2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data depunerii ofertelor are acces la lichiditati-linii de credit confirmate de banci sau alte instrumente financiare pentru o perioada de 3 luni
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale?Se precizeaza Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceriin domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani - 2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie cel putin egalapentru loturile ofertate astfel cu : Lot 1- 19906 lei; Lot 2- 14400 lei ;Lot 3- 30600 lei;Lot 4- 121027 lei;Lot 5- 306431 lei; Lot 6- 259630 lei;Lot 7- 26047 lei;Lot 8- 48919 lei;Lot 9- 108744 lei;Lot 10- 2541 lei2. Prin documentele depuse ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data depunerii ofertelor are acces la lichiditati-linii de credit confirmate de banci sau alte instrumente financiare ( instrumente suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pentru trei luni )Astfel in documentele prezentate se vor regasi urmatorii indicatori cash-flow: Lot 1- 3316 lei; Lot 2- 2400 lei ;Lot 3- 5100 lei;Lot 4- 20171 lei;Lot 5- 51071 lei; Lot 6- 43271 lei;Lot 7- 4341 lei;Lot 8- 8153 lei;Lot 9- 18124 lei;Lot 10- 423 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; din care sa reiasa in mod clarprestari de servicii care indeplinesc conditiile prezentei documentatii
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.
Informatii privind dotarea cu echipamente specifice, necesare pentru derularea contractului de reparatii si intretinere a aparaturii medicale , inclusiv cele necesare pentru efectuarea verificarilor de securitate electrica.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; din care sa reiasa in mod clarprestari de servicii care indeplinesc conditiile prezentei documentatii(Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, cu precizarea clara a aparaturii servisate, din care sa reiasa similitudunea/echivalenta cu aparatura din prezenta documentatie si finalizarea in bune conditii a acestora )Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Se va prezenta declaratie cu informatii privind persoanele direct responsabile cu indeplinirea contractului, respectiv a personalului tehnic care va executa activitatea reparatii si intretinere aparatura medicala pentru loturile ofertate. Declaratia sa fie insotita de CV-urile persoanelor responsabile si ale oricaror alti specialisti cu sarcini in indeplinirea contractulu pentru loturile ofertate . Pentru aceste persoane se vor prezenta documentecare sa ateste pregatirea profesionala si gradul de specializare a acestora, corespunzatoare pentru activitatea de intretinere a aparaturii ofertate, precum si copii dupa contractul de munca inregistrat la ITM din care sa reiasa clar existenta lor in cadrul firmei ofertante.Se va permite si prezentarea de angajamente sau alte documente din care sa reiasa raportul juridic dintre ofertant si personal .Informatii privind dotarea cu echipamente specifice, necesare pentru derularea contractului de reparatii si intretinere a aparaturii medicale , inclusiv cele necesare pentru efectuarea verificarilor de securitate electrica.Prezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2013 12:00
Locul: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , Bucuresti, Compartimentul achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai firmelor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale/lot. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pt Copii MS Curie
Adresa postala: B-dul C-tin Brancoveanu nr 20, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040076, Romania, Tel. +40 0214604260, Email: [email protected], Fax: +40 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2013 12:16