Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru servicii de intretinere si reparatii instalatii electrice.


Anunt de participare numarul 98871/29.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Judetean deUrgenta Buzau
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru servicii de intretinere si reparatii instalatii electrice.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante din Buzau, Strada Stadionului, Nr.7 si Sectiile exterioare.
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 480, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.06.2010;01.09.2010;01.12.2010;01.03.2011;01.06.2011;01.09.2011;01.12.2011.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii de supraveghere, reparatii si instalatii electrice, grup electrogen si statie oxigen lichid.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii de supraveghere, reparatii si instalatii electrice, grup electrogen si statie oxigen lichid pentru o perioada de 20 luni cu urmatoarele intervale de incheiere a contractelor subsecvente: 01.06.2010;01.09.2010;01.12.2010;01.03.2011;01.06.2011;01.09.2011;
01.12.2011.Valoarea minima a unui contract subsecvent este de 48.000, 00 lei, iar valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 72.000, 00 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 480, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la procedura in cuantum de 2.000, 00 lei si garantie de buna executie a contractelor subsecvente in cuantum de 5% din valoare fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractelor subsecvente se face din Fonduri de la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate. Plata facturilor se va face prin ordin de plata la Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratie privind eligibilitatea - in original;
b.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 - in original;
c.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (somaj, pensii, sanatate) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - in original sau copie legalizata;
d.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala - in original sau copie legalizata;
e.Informatii generale - se va completa formularul C din sectiunea Formulare.
f.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile de data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata
g.Certificat de inregistrare eliberat eliberat de Oficiul Registrului Comertului - in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Bilant contabil la data de 31.12.2008 vizat de Directia Generala a Finantelor Publice - in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - in original;
b.Certificate care sa ateste implementarea sistemului calitatii ISO 9001/2000 sau orice alte documente si certificate care sa ateste implementarea normelor de calitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Nomencaltorul privind aprobarea calificarile necesare anexele 1-5 din H.G. 844/2002-Cod CAEN: 724101
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Strada Stadionului, Nr.7, Serviciul Administrativ - Birou Tehnic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reperezentantii autorizati ai ofertantilor insotiti de o singura persoana.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Ploiesti.
Adresa postala: Str. Emil Zolla;NR.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244.522.445, Email: [email protected], Fax: 0244.522.542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de solutionare a contestatiilor.
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 130084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau.
Adresa postala: Strada Stadionului, nr.7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238.720.689, Fax: 0238.720.223, Adresa internet (URL): www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2010 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer