Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru servicii de paza si protectie bunuri si persoane


Anunt de participare numarul 62194/26.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul General C.F. Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Mon, Tel.0268/475949 int.103, Email: [email protected], Fax: 0268/475268, Adresa internet (URL): www.spcfbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru servicii de paza si protectie bunuri si persoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Spitalul General CF Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 271, 440RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente cu o durata de 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
paza si protectia bunurilor si persoanelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala se regaseste in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 271, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.10.2008 pana la 13.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 3600 lei.Garantia de buna executie 5% din pretul contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS si Venituri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata daca oferta este declarata castigatoare conform OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte urmatoarele informatii :
-obiectul de activitate al ofertantului
-asociat unic/asociati
-administratorul /administratorii societatii
-sediul social principal/secundar
-punctele de lucru
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind insolventa sau societate se afla in incapacitate de plata
Licenta de functionare
Atestate pentru personalul angajatDocumente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM
Dovada calitatii de IMMDovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorii pentru criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
1.Informatii generale
2.Obligatii contractuale in desfasurare3.Raportare contabila la 31.12.2007, vizata si inregistrata de organele competente
4.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani
5.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani; cifra de afaceri sa nu fie mai mica de 300.000 lei
IMM-urile pot prezenta cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani in proportie de 50% din valoarea prezentata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraLista principalelor prestari in ultimii 3ani
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului-cadru, respectiv a contractelor subsecvente
Asigurarea personalului de specialitate care este strict necesar pentru indeplinirea contractului subsecvent de servicii
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii prestarilor si programul calitatii- avizat de specialisti sau de organisme abilitate in acest sens
Certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent
Prezentarea de catre ofertant a unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca respecta si isi asuma masurile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia muncii si protectia mediului si ca se obliga sa le aplice si pe timpul indeplinirii contractelor subsecvente acordului-cadru, in eventualitatea declararii castigatoare a ofertei sale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
financiar
60%
Descriere:
2.
tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii sau prin ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2008 11:00
Locul: Spitalul General CF Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bd. Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/413741, Email: [email protected], Fax: 0268/475146, Adresa internet (URL): www.cabv.home.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Stavropoleos nr.6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 alin (2) din OUG nr. 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul General C.F. Brasov
Adresa postala: Bd. 15 Noiembrie nr. 60, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/475949, Email: [email protected], Fax: 0268/475268
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2008 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer