Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru servicii de reparatii si intretinere pentru aparate de aer conditionat si instalatii de climatizare cu furnizare de piese de schimb si consumabile


Anunt de participare numarul 140027/30.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 215992283, In atentia: Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru servicii de reparatii si intretinere pentru aparate de aer conditionat si instalatii de climatizare cu furnizare de piese de schimb si consumabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr.8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 732, 928.48 si 3, 451, 878.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 1 luna - maxim 6 luni, in functie de disponibilitati financiare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de reparatii si intretinere pentru aparate de aer conditionat si instalatii de climatizare cu furnizare de piese de schimb si consumabile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
42512500-3-Piese pentru dispozitive de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. Denumire produs U.M. Cod CPV Cantitate min. lunara Cantitate max. lunara Cantitate min. 24 luni Cantitate max. 24 luni
1 Servicii de intretinere si reparatii pentru aparate de aer conditionat si instalatii de climatizare pach. lunar 50730000-1 1 2 23 24Lista piese de schimb care ar putea fi inlocuite pe parcursul acordului-cadruNr. Crt. Denumire produs U.M. Cod CPV Cantitate2 Ventilator exterior buc 42512500-3 40
3 Ventilator interior buc 42512500-3 30
4 Turbina ventilator buc 42512500-3 16
5 Display buc 42512500-3 34
6 Elice ventilator exterior buc 42512500-3 40
7 Sistem electronic (placa interfata, placa comanda) buc 42512500-3 58
8 Contact compresor buc 42512500-3 30
9 Releu buc 42512500-3 70
10 Telecomanda buc 42512500-3 110
11 Ventil buc 42512500-3 70
12 Siguranta buc 42512500-3 400
13 Termistor buc 42512500-3 32
14 Programator tip York buc 42512500-3 6
15 Turbina buc 42512500-3 56
16 Motor flaps buc 42512500-3 64
17 Modul comanda buc 42512500-3 124
18 Transformator retea 24V buc 42512500-3 36
19 Freon R407 kg 42512500-3 520
20 Freon R410 kg 42512500-3 420
21 Traseu frigorific (6, 10, 12, 19 ml) ml 42512500-3 760
22 Ornament 60x60mm/ml ml 42512500-3 200
23 Ornament 30x25mm/ml ml 42512500-3 140
24 Ornament 15x15mm/ml ml 42512500-3 400
25 Valva tip Danfouss buc 42512500-3 54
26 Condensator pornire (60, 50, 40, 30 uF) buc 42512500-3 180
27 Compresor 60000 Btu/380v buc 42512500-3 6
28 Compresor rotativ 55000 Btu/380v buc 42512500-3 6
29 Compresor 44000 Btu/380v buc 42512500-3 12
30 Compresor 36000 Btu/380v buc 42512500-3 10
31 Compresor 24000 Btu buc 42512500-3 38
32 Compresor 18000 Btu buc 42512500-3 64
33 Compresor 14000 Btu buc 42512500-3 10
34 Compresor 12000 Btu buc 42512500-3 52
35 Valva cu trei cai buc 42512500-3 48
36 Vaporizator buc 42512500-3 50
37 Senzor unitate exterioara sau interioara buc 42512500-3 500
38 Filtru Hepa H13 buc 42512500-3 24
39 Filtru Hepa H14 buc 42512500-3 168
40 Filtru plan ondulat buc 42512500-3 120
41 Filtru multisac buc 42512500-3 40
42 Filtru preliminar buc 42512500-3 240
43 Pompa condens buc 42512500-3 50
44 Tavita condens buc 42512500-3 70
45 Condensator - schimbator caldura buc 42512500-3 64
46 Vaporizator - schimbator caldura buc 42512500-3 68
47 Filtru interior buc 42512500-3 280
48 Filtru exterior buc 42512500-3 100
49 Caseta plafon 12000 Btu buc 42512500-3 48
50 Sursa alimentare buc 42512500-3 90
51 Panou comanda buc 42512500-3 6
52 Furtun condens (teava condens) buc 42512500-3 240
53 Tubulatura ventilatie ml 42512500-3 280
54 Motor tubulatura ventilatie buc 42512500-3 12
55 Pompa de apa buc 42512500-3 6
56 Antigel litri 42512500-3 360
57 Armaflex (6, 10, 12, 19, 32) ml 42512500-3 500
58 Cablu electric 2/3x1, 5 ml 42512500-3 800
59 Cablu electric 2/3x2, 5 ml 42512500-3 1040
60 Pompa recirculare buc 42512500-3 6
61 Caseta plafon 18000 Btu buc 42512500-3 8
62 Presostat de inalta presiune HTY buc 42512500-3 64
63 Presostat de joasa presiune HZY buc 42512500-3 72
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 732, 928.48 si 3, 451, 878.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
34.519, 00 lei(1% din valoarea totala estimata) valabila 90 de zile de la data limita de primire ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) pana la data deschiderii ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original pana la data deschiderii ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau, in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, prin depunearea la casierie a unor sume in numerar (cu respectarea dispozitiilor art.6 din OG nr. 15/1996 cu modificarile si completarile ulterioare). Dovada constituirii garantiei se va depune ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS + Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Formularulnr. 2 (vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator si toti membrii asocierii, daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formularul nr. 3 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), lit.c1) si lit.d) vor fi depuse si de tertul sustinator si de catre toti membrii asocierii, daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 Formularulnr. 11 (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Manager: Prof.Dr. Radu Alexandru Macovei
Director Medical: Dr. Louchi Nicusor
Director Financiar-Contabil: Dr. Daniela Blindu
Director Ingrijiri: As. Cristina Elena Preda
Sef Birou Achizitii: Ec. Marina Gontariu
Sef Serviciu Administrativ: Ing. Bordei Sorin
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularulnr. 6
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr. 4 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, similare cu obiectul contractului
- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularuluinr. 1 ?Fisa de informatii generale?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani, calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani? - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
- Ofertantul va prezenta cel putin cel putin 1 contract executat in ultimii 3 ani, avand ca obiect servicii similare, insotit de recomandare/certificat constatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
In situatia in care contractul va fi subcontractat se va completa declaratia privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii (exprimate cantitativ si valoric) completata in conformitate cu Formularul nr.7 ?Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora? si tabel anexa - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Certificat ISO 9001 sau echivalent.
In cazul in care operatorii economici interesati nu detin Certificatul ISO 9001, autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In faza de licitatie electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate ca admisibile.Licitatia electronica se va desfasura in 2 runde de ofertare (48 de ore) cu pauza intre ele (24 de ore). Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi.Elementul ofertei: pretul total/acord-cadru
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18576
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care contractul va fi subcontractat se va completa declaratia privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii (exprimate cantitativ si valoric) completata in conformitate cu Formularul nr.7 ?Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora? si tabel anexa - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.In situatia in care candidatul/asocierea isi sustine capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala prin sustinerea de catre o persoana terta, atunci aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 litera a) c1) si d) din OUG 34/2006, conform Legii 279/2011.In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza prin transmiterea unei solicitari de clarificare din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite documente care contin noi preturi, in plic sigilat, la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca nr.8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992283, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2012 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer