Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru servicii de tiparire materiale publicitare Bucuresti


Anunt de participare numarul 134351/27.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Marcoff, Tel. +40 317100629, Email: [email protected], Fax: +40 317100629, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru servicii de tiparire materiale publicitare Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 000 si 61, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: estimam ca se va incheia un contract subsecvent in fiecare luna
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de servicii de tiparituri publicitare pentru ICR Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractelor subsecvente va fi intre 200 euro fara TVA (tiparire 50 afise format 50x70)intr-o revista) si 3.000 euro fara TVA (tiparire 15.000 brosuri A4 46-48 pagini)in functie de complexitatea evenimentului caruia i se face publicitate. Cantitatea totala estimata a serviciilor este conforma caietului de sarcini + anexei. Cantitatea minima este cu 15% mai mica. Astfel valoarea acordului cadru va fi cuprinsa intre 53.000 si 61.000 de euro fara TVA adica intre 233.200 si 268.400 de lei fara TVA, la un curs de 4, 4 lei/euro.Valoarea estimata fara TVA: intre 233.200si268, 400lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 000 si 61, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este :1.220 euro reprezentand 5.368lei calculati la un curs mediu de 4.4 lei/ euro. Suma reprezinta 2% din valoarea maxima estimata fara TVA a acordului cadru.Pentru I.M.M.-uri garantia se constituie in procent de 50 % din cuantumul garantiei precizate mai sus.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.PentruI.M.M.-urigarantiaseconstituieinprocentde50 %dincuantumulgarantiei precizate mai sus.Garantiadeparticiparetrebuiesafieprezentatacelmaitirziuladeschidereaofertelor, separat, inafarapliculuicudocumenteleofertei .Garantiadeparticipareseconstituieinleisipoateficonstituitainurmatoareleforme: - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, (model scrisoare de garantie Formularnr. 4)- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;Garantiadeparticiparevafiretinuta/restituitainconditiileprevazutelaarticolele87si88dinH.G.nr. 925/2006 si in situatia prevazuta de art. 278 1 lit b) din OUG 34/2006.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2.684 lei, conf. art.2781 lit.b) din OUG 34/2006. Pentru IMM-uri se va retine 50% din 2.640 lei, reprezentand 1342 lei.Ofertelecarenusuntinsotitededocumenteledeconstituireagarantieideparticipare, vorfirespinsecainacceptabilesireturnateladeschidere. Cuantumulgarantieidebunaexecutieestede5 %dinvaloareafara TVA a contractului subsecvent sipoateficonstituitainurmatoareleforme : - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract - Formularnr. 5- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;
- garantiabancaradevineanexalacontract .IncazulofertantilordincategoriaI.M.M.-urilorgarantiadebunaexecutieseconstituieinprocentde50 %dincuantumulde5 %dinvaloareacontractului, respectiv2.5 %dinvaloareacontractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului 12AIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizari suplimentare: a)Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractantib)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/ terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neancadrarea la art.181 din OUG 34/2006-Completarea formularului 12BCertificat de participare cu oferta independenta-Completarea formularului nr.6 Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul/candidatul certifica faptul ca participarea la procedura in cauza este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69/1 din OUG 34/2006-Completarea formularului nr.7Incadrarea in situatia prevazuta la art.69/1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte ? Horia-Roman Patapievici; Vicepresedinte ? Tania Radu; Vicepresedinte ? Mircea Mihaies; Secretar General ? Valentin Sandulescu; Director Directia Generala Economica ? Mariana Draghici; Director Directia Financiar-Contabila ? Veronica Nica;Director Directia Promovare-Relatii Publice - Mirela Sandu; Director Directia Monitorizare Achizitii Publice- Mircea Ardeleanu; Sef Serviciu Achizitii Publice ? Irina Angelica Ionescu; Sef Serviciu Juridic ? Carmen Blanca Fudulu.Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original, copie legalizata sau certificat ?conform cu originalul?)- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original, copie legalizata sau certificat ?conform cu originalul?)Observatie In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si/sau art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in conditiile in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu conf. prev. art.9 din Ordinul 509/2011. Certificat constatator privind obiectul de activitate- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic( autorizatie de functionare pentru PFA, etc). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.( servicii de publicitate)Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau certificat ?conform cu originalul?Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata.Documente privind forma de inregistrare pt Pers.juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentCertificate/ documente valabile la data deschiderii prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate servicii de publicitate.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau certificat ?conform cu originalul?, in traducere autorizata.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului/documentului in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Ofertantii trebuie sa-si dovedeasca capacitatea economica si financiara pentru prestarea serviciului prin prezentarea documentelor: ultimul bilant vizat si inregistrat de organele competente sau scrisoare de bonitate din parte unei banci. 2.Ofertantii trebuie sa aiba cifra medie anuala de afaceri in domeniul publicitatii, care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, mai mare sau egala cu suma de 6000 de Euro(suma reprezinta mai putin decat valoarea celui mai mare contract subsecvent inmultit cu 2).Cursul care sta la baza calculului nivelului minim impus este de 4.4 lei/euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantii trebuie sa prezinte cel putin o dovada ca in ultimii trei ani au prestat servicii de tiparire de complexitatea si natura celor care fac obiectul prezentei proceduri (formularul 12 E + anexa).2. Ofertantii trebuie sa dovedeascapentru cel putin o prestatie calitatea realizata, similara cu ceasolicitata in procedura.
3. Ofertantii trebuie ca prin prezentarea de mostre (afise, brosuri, cartoline)sa ateste capacitatea tehnica de a produce tiparituri similare cu cele solicitate.
4. Dovedireaprin declaratie proprie a detineriide dotari specifice (echipamente, utilaje, alte mijloace fixe pentru tiparit si finisat)pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
1.Implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ICR va invita la faza finala de licitatie electronica numai ofertantii care au depus oferte admisibile. Conform HG 1660/2006, pt a putea participa la faza finala de lic. electronica, operatorii ec. trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Conform art. 44 din HG 1660/2006, autoritatea contractanta nu are posibilitatea de a transmite invitatia in etapa finala de licitatie electronica decat catre operatorii economici deja inregistrati in sistem in momentul configurarii licitatiei electronice. Operatorii economici selectati isi pot mentine oferta sau au posibilitatea de a imbunatati oferta financiara prin scaderea pretului la serviciile ce fac obiectul procedurii. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda si se refera numai la mentinerea sau imbunatatirea pretului cel mai scazut al ofertei, respectiv ?Valoarea totala euro fara TVA? conform formularului de oferta 10B.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractanteStr. Aleea Alexandru nr. 38 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferte, pe baza de delegatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: ianuarie 2013
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Pentru a citi documentele de calificare (fisa de date, caiet de sarcini si formulare), operatorii economici trebuie sa descarce softuri de genul celor ?digisigner?, aplicatii prin care se pot deschide fisierele autentificate electronic, ca de exemplu http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download. Aplicatia este demo si se poate utiliza gratuit timp de 30 de zile. 2.In situatia in care avem mai multi ofertanti pe primul loc dupa faza finala licitatie electronica, se procedeaza astfel: reofertarea se face in SEAP, dupa finalizarea fazei finale si vizualizarea faptului ca pe primul loc se afla mai multi ofertanti. In perioada de evaluare se va utiliza butonul ?Intrebari? prin care vom solicita reofertarea. Ofertantul cu valoarea cea mai mica a ofertei va fi declarat castigator. 3.Mostrele sunt trecute la cerinte de calificare referitoare la capacitatea tehnica acolo unde este vorba despre servicii care se finalizeaza cu produse, aceea parte a achizitiei putand fi asimilata contractelor de furnizare; a se vedea art 188, alin 1 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare datei in care s-a luat la cunostinta despre situatia care lezeaza interesele contestatarei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al ICR
Adresa postala: Aleea Alexandru nr 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel. +40 317100667, Email: [email protected], Fax: +40 3171000607, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer