Licitatie Publica - Acord-Cadru servicii de transport aerian intern si international pentru pasageri
Anunt de participare numarul 109676/19.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Popescu, Tel. 031.7100.662, Email: [email protected], Fax: 0372 873 867, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-Cadru servicii de transport aerian intern si international pentru pasageri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: se vor achizitiona bilete de avion pe rute interne si internationale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 800, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Saptamanal sau ori de cate ori apare necesitatea organizarii unor deplasari interne si internationale ce urmeaza a se efectua de catre salariatii, colaboratorii si invitatii ICR pe diverse destinatii.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian ocazional de pasageri, cod CPV 60410000-5+EA23-1in vederea achizitionarii biletelor de avion necesaredesfasurariiinbuneconditii aprogramelorculturalederulatedeICRintara si in strainatate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate a fi solicitate pe durata intregului acord-cadru sunt: intre 300 si 2000 de bilete.
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.01.2011 pana la 31.12.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de68800 lei.Cuantumulgarantieidebunaexecutieestede8 %dinvaloareacontractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat. Plata in termen de 60 de zile de la data primirii facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf.art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindeligibilitatea ? OfertantulvacompletaodeclaratiepepropriaraspundereinconformitatecuFormularulnr.12 A.
Declaratiepepropriaraspundereprivindneincadrareainsituatiileprevazutelaart. 181dinO.U.G.nr. 34/2006? OfertantulvacompletaodeclaratiepeproprieraspundereinconformitatecuFormularulnr. 12 B- Certificate constatatoare ( inoriginalsaucopielegalizata ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
- a impozitelor si taxelor catre stat, -aimpozitelor si taxelor locale, (Pentru ofertanti nerezidenti in Romania nu se solicita.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul peanul2009, vizatsiinregistratdeorganele competente
sau
scrisoaredebonitatedinparteauneibancisauauneisocietatirecunoscutedeauditfinanciar/contabil2.Completarea formularului nr.3 ? Informatii generale? obligatoriu trebuie sa contina urmatoarele informatii:
-dovada deschiderii unui cont bancar de trezorerie;
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani ( 2007, 2008, 2009) sa fie mai mare sau egala cu suma de 182.432 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratieprivindlistaprincipalelorprestarideserviciidinultimii3ani pana la data deschiderii ofertelor similare cu obiectul licitatiei.( Formularulnr. 12 E+ anexa ) ;
2.Recomandari /certificate / documente emise sau contrasemnate de clientii beneficiari mentionati in anexa la formularul 12Eincopie legalizata sau originale3. Dovada ca este membru acreditat IATA (copie legalizata)
4. Dovada prin care sa ateste faptul ca ofertantul estecertificat ISO 9001:2008 pentru categoria de servicii care urmeaza sa fie supusa procedurii de achizitie publica, sau echivalent.5.Resurse umaneA). Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului , respectiv, minim 2 persoanecare au absolvit cu diploma cursuri IATA sau cursuri similare acreditate cu experienta de minim 2 ani in domeniu. In acest scop ofertantii vor depune o declaratie conf. Formularului nr.5
B). Ofertantii vor depune o declaratie model propriu prin care sa indice ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii (conf. Art 34 al. 2. din OUG nr. 34/2006 actualizat)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Se va licita tariful / taxa de servicii Valoarea pasului de licitare este 5%; Valoarea estimata a taxei de servici este 20 Euro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15152/13.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2010 13:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 14:00
Locul: Sediul I.C.R. din Aleea Alexandru nr.38, sect.1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conf.art.33 al2 din HG 925/2006 actualizat
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 01.10.2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cuantumul garantiei de participare este de68800 lei calculati la un curs mediu de 4.3 lei/ euro. Suma reprezinta 2% din valoarea maxima estimata fara TVA a acordului cadru.Perioada de valabilitate a garantiei :90ziledeladatadeschideriiofertelor :30.11.2010
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. 3.10.46.41, Email: [email protected], Fax: 3.10.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. 3.19.51.80, Email: [email protected], Fax: 3.19.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
zece zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a deciziilor autoritatii contractante care se considera a leza interesele operatorului economic.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Institutului Cultural Roman
Adresa postala: Aleea Alexandru, nr 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel. 0317100667, Email: [email protected], Fax: 031.7100.607, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 13:00