Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru servicii de transport aerian pentru pasageri


Anunt de participare numarul 141451/11.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: Aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Draghici, Tel. +40 317100662, In atentia: Andreea Popescu, Email: [email protected], Fax: +40 372873891, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru servicii de transport aerian pentru pasageri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sediul ICR-Aleea Alexandru nr.38
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 900, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Saptamanal sau ori de cate ori apare necesitatea.Valoarea celui mai mare contract subsecvent 30000 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord-cadru intre 300-2000 de bilete pe intreaga durata a acordului-cadru.
Contract subsecvent intre 1-40 de bilete pe intreaga durata a contractului subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de82800 lei pentruI.M.M.-urigarantiaseconstituieinprocentde50 %dincuantumulgarantiei precizate.Garantiadeparticipareseconstituieinleisipoateficonstituitainurmatoareleforme : - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, (model scrisoare de garantie Formularnr. 4)- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)- prin Ordin de Plata in contul de lei : RO88TREZ7005005XXX001878 deschis laD T C P M Bucuresti, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta.Garantiadeparticiparetrebuiesafieprezentatacelmaitirziuladeschidereaofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei :90ziledeladatadeschideriiofertelor.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conf. art.278 indice 1 lit.b) din OUG 34/2006, urmatoarea suma: 7919.999 lei.Pentru IMM-uri se va retine 50% din acesta suma Cuantumulgarantieidebunaexecutieestede8 %dinvaloareacontractului subsecvent. Aceastaseconstituierespectand prevederile art.90 din HG 925/2006 actualizat. Dovada constituiriigarantiei de buna executiedevineanexalacontract .IncazulofertantilordincategoriaI.M.M-urilorgarantiadebunaexecutieseconstituieinprocentde50 %dincuantumulde8 %dinvaloareacontractului subsecvent, respectiv4 %dinvaloareacontractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului 12A
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Precizari suplimentare:
a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei
c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/ terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006-Completarea formularului 12B
Certificat de participare cu oferta independenta-Completarea formularului nr.7 Declaratie pepropriaraspundereprin care ofertantul/candidatul certifica faptul ca participarea la procedura in cauza este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 dinOUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)-
Completarea formularului nr.8
Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte ? Andrei Marga; Vicepresedinte ? Horia-Razvan Garbea; Vicepresedinte ? Vladimir Simon; Secretar General ? Nicolae Branzea; Secretar General Adjunct- Eunicia Trif; DirectorDirectia Generala Economica ? Mariana Draghici; Sef Serviciu Juridic ? Carmen Blanca Fudulu, Expert Directia Achizitii Publice - Andreea Maria Popescu.
Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (inoriginal, (copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)
Observatie : In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibilsau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si/sau art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in conditiile in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu conf. prev. art.9 din Ordinul 509/2011. Certificat constatator privind obiectul de activitate-1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic( autorizatie de functionare pentru PFA, etc). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatele se vor prezenta inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele 3 locuri, sa prezinte, pentru conformitate, documentul original/copie legalizata.
Documente privind forma de inregistrare- Documenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanajuridica/fizicasaudeatestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, inconformitatecuprevederilelegaledintaraincareofertantulesterezident
Certificate/ documente valabile la data deschiderii prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate servicii corespunzatoare obiectului achizitiei publice.Certificatele se vor prezenta inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?, in traducere autorizata.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primelelocuri, sa prezinte, pentru conformitate, documentul original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa-si dovedeasca capacitatea economica si financiara pentru prestarea serviciilor prin prezentarea documentelor: Ultimul bilant vizat siinregistratdeorganele competente (inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)
Sau
-scrisoaredebonitateemisa dinparteauneibanci pentru clientul persoana juridica, care sa contina datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare.
2.Ofertantii trebuie sa aiba cifra medie anuala de afaceri care vizeaza cel mult ultimii trei ani mai mare sau egala cu cu cel mult valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent a carui valoare este 30000 euro respectiv 138000 lei inmultita cu 2 respectiv 276000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte dovada ca au capacitatea prestarii de servicii in ultimii 3 ani pana la data deschiderii, de natura si complexitate similara cu obiectul procedurii(Formularul nr.12E+anexa).Dovada experientei se va face prin prezentarea unor documente/ contracte/ procese verbale de receptie care sa confirme ca ofertantii au prestat servicii similare cu obiectul procedurii
Dovada ca este membru acreditat IATA-cf Travel Agent's Handbook - Rezolutia 818 .Resurse umane
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului , respectiv, minim 2 persoanecare au absolvit cu diploma cursuri IATA- cf Travel Agent's Handbook - Rezolutia 818sau cursuri similare acreditate cu experienta de minim 2 ani in domeniu.Recomandari /certificate/documente emise, in original, sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionati
Implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autorit contr va invita la faza finala de licitatie electronica numai ofertantii care au depus oferte admisibile.Conf HG 1660/2006, pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP subliniem ca autorit contr nu are posibilitateade a transmite invitatia la etapa finala de licitatie electronica, decat catre operatorii economici deja inregistrati in sistem in momentul configurarii licitatiei electronice.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda si se refera numai la mentinerea sau imbunatatirea pretul cel mai scazutal taxei de servicii.Valoarea procentuala a pasului de licitare este 5%.Daca in urma licitatiei electronice se constata ca exista oferte care au valoarea taxei de servicii egale, autoritatea contractanta va solicita noi oferte financiare in plic in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16596/08.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2013 13:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2013 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca in urma licitatiei electronice se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Oferta financiara se intocmeste in EURO.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile autoritatii contractante pot fi contestate in termen de 10 zile incepand cu a doua zi de la emiterea deciziei care lezeaza interesele contestatarei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Institutului Cultural Roman
Adresa postala: Aleea Alexandru nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel. +40 317100667, Email: [email protected], Fax: +40 317100607, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2013 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer