Licitatie Publica - Acord cadru servicii paza
Anunt de participare numarul 99888/13.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Marin Craciun, Tel. 0236317232, Email: [email protected], Fax: 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru servicii paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: str. Brailei nr. 177, Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 22 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 274 si 449, 232RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: frecventa contractelor subsecvente in functie de fondurile alocate estimate - 4 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii paza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii paza
Nr. minim de ore pentru o luna = 2182 ore si nr. maxim de ore pentru 22 luni = 64176 ore.Numarul de posturi aferent fiecarui contract subsecvent se va stabili in functie de necesitatile si fondurile alocate in acest sens, fara a se depasi numarul total de posturi prevazute
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 274 si 449, 232RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 4500 lei.Garantia de buna executie 5% din val. fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa Asigurari de Sanatate Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va legaliza printr-un contract scris si semnat de partile asociate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea art. 180 si 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.; Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/Autorizatie de functionare/altele echivalente, valabil la data deschiderii ofertelor; Autorizatie de functionare/alte echivalente
Licenta eliberatade Inspectoratul General al Politiei Romane – valabil la data deschiderii ofertelor, conform art. 20, alin. 2 din Legea nr. 333/2003 (modificata si completata) privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor; Avizulinspectoratul de politiejudetean, conform art 20, alin. 9 din Legea nr. 333/2003 (modificata si completata) privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?conformitate cu prevederile legale din tara ?care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- documente constatatoare sau recomandaricare contin informatiireferitoare la modul de indeplinire aobligatiilor contractuale, respectiv: a) modulde?eplinireaobligatiilorcontractualepeparcursulderul?i contractului respectiv;
b) dac?e parcursul contractelor de furnizare au fost ?egistrate:
• neconformit? ;• evenimente produse din vina exclusiv? contractantului;
c) Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
c^1) ?ultimii 2 ani nu si-a ?eplinit sau si-a ?eplinit ?mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului ?cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- certificatcare sa ateste faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii serviciilor prestate, sauadeverinta care sa ateste ca operatorul economic este in curs de implementare a standardelor de asigurare a calitatii;
- declaratie pe proprie raspundere pentru respectarea masurilor de munca si protectie a muncii la intocmirea ofertei si indeplinirea contractului;
- declaratiereferitoare la dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului- tabel nominal cu calificarile profesionale/certificarea profesionala a personalului de conducere si ale persoanlului responsabil pentru prestarea serviciului de paza;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Autorizatie de functionare/alte echivalente; Licenta eliberatade Inspectoratul General al Politiei Romane – valabil la data deschiderii ofertelor, conform art. 20, alin. 2 din Legea nr. 333/2003 (modificata si completata) privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2010 18:00
Locul: in SEAP la sediiul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Brailei nr. 177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel. 0236.460.227, Email: [email protected], Fax: 0236.460.227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. OUG 34/2006, art.256^2, lit. b)5 zile ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul ATA din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei"
Adresa postala: str. Brailei nr. 177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. 0236.317.232, Email: [email protected], Fax: 0236.317.232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2010 14:00