Licitatie Publica - acord cadru servicii transport
Anunt de participare numarul 101513/08.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Marcoff, Tel. 031.7100.629, Email: [email protected], Fax: 031.7100.629, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru servicii transport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Europa
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 315, 250EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia in medie 4 contracte subsecvente / luna ; valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 8000 euro fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
incheierea unui acord cadru pentru 24 luni privind achizitia de servicii de transport marfa si persoane in tara si strainatate, si pe acesta baza incheierea de contracte subsecvente ori de cate ori este necesar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
totalul serviciilor de transport este estimat la 230000 km
Valoarea estimata fara TVA: 315, 250EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-se solicita garantia de participare in valoare de 160 euro- garantia de buna executie in val.de 5% din valoarea fara tva a contractului (pentru IMM 2, 5%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat; plata conform OUG 34/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- certificat de atestare fiscala- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale- certificat de inregistrare la Reg Com.- certificat constatator emis de ONRC- autorizatia de transport- polita de asigurare transport
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul pe anul 2009 sau scrisoare de bonitatedin partea unei banci- declaratie privin cifra de afaceri pe ultimii 3ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani- minim 2 recomandari din partea beneficiarilor enumerati in declaratieNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)- valoarea serviciilor prestate catre alti beneficiari sa fie de minim 80000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie electronica se va face intr-o singura etapa, cu durata de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 12:00
Locul: Institutul Cultural Roman Aleea Alexandru nr 38 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici ofertanti care prezinta scrisoare de imputernicire semnate de conducerea proprie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 3.10.46.41, Email: [email protected], Fax: 3.10.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel. 3.19.51.80, Email: [email protected], Fax: 3.19.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a deciziei autoritatii contractante care poate leza interesele operatorului economic
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2010 19:04