Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru si contracte subsecvente pentru furnizare de modificator de soc/polimer acrilic pentru obtinere profile din PVC pentru usi si ferestre


Anunt de participare numarul 144453/19.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OLTCHIM SA
Adresa postala: Strada Uzinei, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela MOLDOVAN, Tel. +40 250701725, Email: [email protected], Fax: +40 250733561, Adresa internet (URL): www.oltchim.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Fabricarea altor produse chimice organice de baza
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru si contracte subsecvente pentru furnizare de modificator de soc/polimer acrilic pentru obtinere profile din PVC pentru usi si ferestre
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 149, 540 si 1, 349, 460EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa semestriala - 2 (doua) contracte subsecvente. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 766.360 EUR. Curs de referinta 1 EUR = 4, 5 LEI.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru si contracte subsecvente pentru furnizare de modificator de soc/polimer acrilic pentru obtinere profile din PVC pentru usi si ferestre, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24542000-5 - Polimeri acrilici primari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala ce urmeaza a fi achizitionata pe perioada intregului acord cadru: minim 483 to ÷ maxim 567 to.
Cantitatea totala ce urmeaza a fi achizitionata pe perioada primului contract subsecvent: minim 161 to ÷ maxim 322 to.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 149, 540 si 1, 349, 460EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 4200 EUR sau echivalent in LEI, la cursul BNR din data publicarii Anuntului de Participare.Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere oferte. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica. Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante (cont RO50 RNCB0263000552530001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea), acesta se va scana si se va atasa la documentele de calificare in SEAP.Garantia de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata)si ve fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, exceptie facand viramentul bancar.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006. 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent atribuit (exclusiv TVA).Modul de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in anexa laFormularul de oferta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Completare si prezentare Formular 1 in original;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006.Completare si prezentare Formular 2 in original;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Completare si prezentare Formular 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original;
-Clauze etice- Evitarea conflictului de interese: Declaratie pe propria raspundere- Formularul 4, in original. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie in cadrul SC OLTCHIM SA sunt:
1.Administrator Special ? Bogdan STANESCU;
2.p. Director General, Director General Adj. ? Mihail TALPASANU;
3.Director General Adj. Operatiuni Financiare ? Felicia SPIRU CIOBESCU;
4.Director Economic - Alin SMEU.
Persoane implicate in procedura de achizitie:
1.Sef Sector Marketing DMC - Marian TAPU;2.Sef Serviciu Aprovizionare DMC - Irina CELEA;
3.Sef Serv. Achizitii Materii Prime - Mihaela MOLDOVAN;
4.Serv. Achizitii Materii Prime - Adriana SANDA;
5.Oficiul Juridic ? Mihaela COJOCARU.
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt cele nominalizate in Formularul 4 din sectiunea "Formulare". Inregistrarea operatorului economic.
a) Pentru persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta acest document in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
b) Pentru persoane juridice straine:
- Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima de calificare pentru operatorii economici participanti: - sa faca dovada unei cifre medii anuale de afaceri globala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu de 2 ori valoarea de 349.860 EUR sau echivalentul in lei la cursul mediu anual comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular 5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document care sa ateste conformitatea inregistrarii produselor prevazuta de Regulamentul (CE) nr. 1907/2006 (REACH).
Informatii privind experienta similara
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. Lista va contine principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare in baza a cel putin un contract in valoare de minimum 349.860 EUR, sau echivalentul in lei ca cursul mediu anual comunicat de BNR; livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente
emise, sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificate/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza intr-o declaratie a operatorului economic.
Standarde privind managementul calitatii
Existenta certificarii pentru managementul calitatii - Copie lizibila ?conform cu originalul?dupa certificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de managemental calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copie a documentului precizat.- Completare Formular 6.- Documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar, prin care sa se confirme furnizarea produselor si care sa sustina experienta similara solicitata.Certificate emise de organisme autorizate - in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primele locuri au preturi egale, pentru a departaja ofertele, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. In caz de egalitate, acordul cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul cadru. Pentru ofertele egale clasate pe locul 3 la reofertare imbunatatirea ofertei trebuie sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 2;b) La reluarea competitiei, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale dupa reofertare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pentru ofertele egale clasate pe locul 2 la reofertare imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 1.Pentru ofertele egale clasate pe locul 3 la reofertare imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 2.c)In situatia in care se solicita clarificari la propunerea de contract, acestea vor fi transmise in scris autoritatii contractante pana la data limita de primire a solicitarilor de clarificari;d)Raspunsul la solicitari de clarificari se va posta in SEAP intr-un document atasat documentatiei deatribuire. Raspunsurile la solicitari de clarificari fac parte integranta din documentatia de atribuire. Lipsa unor solicitari scrise din partea operatorilor economici constituie un angajament ferm de insusire a tuturor cerintelor din documentatia de atribuire;e)IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru toate cerintele prevazute la art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, respectiv pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cu conditia prezentarii ?Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM? (Anexa nr. 1 la Legea nr. 346/ 2004).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Strada Uzinei nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250701200, Email: [email protected], Fax: +40 250735030, Adresa internet (URL): www.oltchim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2013 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer