Licitatie Publica - ACORD CADRU TRANSPORT PERSOANE CUPRINSE IN PROGRAMUL DE DIALIZA
Anunt de participare numarul 56877/27.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: ADMINISTRATIV, Tel.0244521342, In atentia: EC. TOMITA CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0244521342
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU TRANSPORT PERSOANE CUPRINSE IN PROGRAMUL DE DIALIZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TRANSPORTUL PERSOANELOR CUPRINSE IN PROGRAMUL DE DIALIZA DE LA DOMICILIU LA SPITAL IN VEDEREA EFECTUARII SEDINTELOR DE DIALIZA SI TRANSPORTUL LA DOMICILIU DUPA SEDINTELE DE DIALIZA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60113310-9 - Servicii de transport de pacienti, altele decat cele de urgenta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
APROXIMATIV 70000 KM LUNAR RESPECTIV 1120000 KM PENTRU TOATA PERIOADA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2008 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN SUMA DE 5000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROVENITE DIN CONTRACTUL CU CASA JUDETEANA DE ASIGURARI DE SANATATE PRAHOVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE DE ELIGIBILITATE IN CONFORMITATE CU ART. 180 DIN OUG NR. 34 / 2006
- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG NR. 34 / 2006
- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PENTRU ULTIMI 3 ANI
- CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXEGIBILE DE PLATA A TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL, VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- OFERTANTUL NU TREBUIE SA PREZINTE DATORII SAU RESTANTE CATRE BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE PRIVIND PRINCIPALELE SERVICII EFECTUATE IN ULTIMI 3 ANI
- DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE
- DECLARATIE PRIVIND DOTAREA TEHNICA PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- EXECUTAREA A CEL PUTIN 1 CONTRACT ASEMANATOR- ASIGURAREA PERSONALULUI NECESAR EXECUTARII CONTRACTULUI- DETINEREA A CEL PUTIN 2 MICROBUZE SI 4 AUTOTURISME
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2008 14:00
Locul: SEDIUL SPITALULUI DIN STR GAGENI NR 100
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL PRAHOVA - CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: PIATA VICTORIEI NR. 10, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100030, Romania, Tel.(+4)0244529107, Fax: (+4)0244529107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR. BUNA VESTIRE NR. 3, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100576, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2008 12:00