Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru truse de diagnosticare


Anunt de participare numarul 94887/24.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel.0233/213470, Email: [email protected], Fax: 0233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru truse de diagnosticare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, bd. traian nr.1-3, jud. Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 51, 945.6RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Truse de diagnosticare (conform caiet sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 51, 945.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 1029 ron si defalcat pe loturi cf. caiet sarcini, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS Neamt - spital , DSP Neamt - programe de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declar. priv. eligibilitatea-original;
-Declar. priv. neincadrarea in situat.prevaz.la art.181-original;
-Certif. de atestare fiscala priv. achitarea obligat.exigibile catre bugetul de stat si bugetele asigur. sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)elib. de Dir. Gen. a Fin. Publice, in termen. de valab. prev. in proced.fiscala-original sau copie legalizata.
-Certif. priv. plata taxelor si impozitelor locale-elib. de Primaria locala, in termen.de valab. prevaz.in proced.fiscala-original sau copie legalizata.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse.-Declar. pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situat. prevaz.la Art.5 alin.1 din legea 21/1996 priv.concurenta completata in cf.cu Formularul N din Sectiunea Formulare-original;
-Certificat constatator, original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, emis de Oficiul Registr.Comertului-Certificat de inregistrare(CUI)-copie
Ptr. persoane fizice romane: autoriz. de functionare-copie legalizata.Ptr. persoane fizice/juridice straine: documente edificat.care sa dovedeasca o forma de inregistr. ca persoana juridica sau de inregistr./atestare ori apartenenta profesionala, in cf. cu preved. legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexand traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2008 , vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice - in copie cu mentiunea conform cu originalul
-declaratie privind cifra medie de afaceri -original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- original.Se voranexa un numar de minim 3 recomandari la care se face referire in Formularul C1, in copie, emise de beneficiari, in liste scrise si parafate privind calitatea produs elor similare livrate-certificate de conformitate CE- in copie-Cataloage/brosuri in limba romana
-autorizatie de livrare, in copie legalizata(numai pentru comercianti)Se va prezenta autorizarea astfel incat sa cuprinda toate informatiile conform Formularului B3 din Sectiunea Formulare, completata de producator (daca este cazul, cu traducere legalizata in limba romana).In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant (conform Formular B3.a din Sectiunea Formulare).
-aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii, cu anexele din care sa rezulte reprezentantul autorizat pentru dispozitivul medical ofertat -in copie .
-Acord de asociere, daca este cazul in original
-certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 13485sau echivalent de laproducator in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2010 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2010 12:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, bd. traian nr.1-3, comp. achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
term.de dep a contest e de cel mult 5 zile de la data luarii la cunost de catre contest desp actul pe care acesta il considera nelegal.In cazul in care contest priv.contin.doc.de atrib in SEAP data luarii la cunost e data public.doc.de atrib.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, comp. juridic
Adresa postala: bd. Traian nr.1-3, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel.0233219440, Fax: 0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer