Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadu spalatorie


Anunt de participare numarul 115979/24.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 01225 Pitesti
Adresa postala:  str. Trivale, nr. 16 Bis, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110058, Romania, Punct(e) de contact:  Iulian Tudor, Tel. 0248215900 int. 0132, In atentia:  compartimentului achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0248214691, Adresa internet (URL):  www.ncoacademy.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadu spalatorie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: - sediul UM 01225
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 8 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 624, 447.6 si 799, 306.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: de regula pe fiecare an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- spalarea lenjeriei siechipamentului pentru efective
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 09.05.2011-31.12.2011 ? minim 24574 Kg, maxim 32393 Kg;
- 01.01.2012-31.12.2012 ? minim 37209 Kg, maxim 46331 Kg;
- 01.01.2013-31.12.2013 ? minim 37209 Kg, maxim 46331 Kg;
- 01.01.2014-31.12.2014 ? minim 37209 Kg, maxim 46331 Kg;
- 01.01.2015-01.05.2015 ? minim 12477 Kg, maxim 18925 Kg.
Valoarea estimata fara TVA: intre 624, 447.6 si 799, 306.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.05.2011 pana la 01.05.2015
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare este de 7993 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul de stat- plata cu OP la 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta O.U.G. 34/2006Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Neincadrarea in prevederile art. 46 din ordonanta O.U.G. 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. preved. Ordinului nr.314/2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Formulare? ), din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani este minim 200000 lei.2. Fisa privind experienta similara (formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Formulare? ), din care sa reezulte incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract avand ca obiect prestarea de servicii similare, a carui/caror valoare sa fie de minim190000 lei.3.Bilanturile contabile din ultimii trei ani (2008; 2009 vizate si inregistrate de organele competente, copii autentificate, iar pentru anul 2010 situatia financiara la 30.06.2010- balanta/bilant provizoriu la 31.12.2010).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate si dotarea cu utilajele, echipament tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (Sectiunea IV, Formulare, formularul nr. 5).
2. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(formularul nr. 6).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 669 / 18.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.07.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 10:00
Locul: - sediul autoritatii contractante UM 01225 Pitesti, str. Trivale, nr.16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-conf art33 alin.2 din HG 925/06
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 01225 - in atentia compartimentului juridic
Adresa postala:  str. TRIVALE, NR. 16, Localitatea:  PITESTI, Cod postal:  4137932, Romania, Tel. 0248215900, Fax:  0248214691, Adresa internet (URL):  www.ncoacademy.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2011 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer