Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CARU FURNIZARE FURNIZARE DE : CONSUMABILE SI SOLUTII PENTRU DIALIZA RENALA


Anunt de participare numarul 132827/01.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE SAVU, Tel. +40 245212113, Email: [email protected], Fax: +40 245210509, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CARU FURNIZARE FURNIZARE DE : CONSUMABILE SI SOLUTII PENTRU DIALIZA RENALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE, STR. TUDOR VLADIMIRECU, 48, TARGOVISTE, DAMBOVITA
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 645, 364.04RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordurilor cadru ce se vor atribui ofertantilor declarati castigatori, se vor incheia un nr.de 18 contracte subsecvente cu o valabilitate de 2 luni. Valoarea celui mai mare contract subsecvent a se atribui pentru fiecare acord cadru este : Acord cadruLot 1 :113112.67 LEI, Acord cadruLot 2 :33852.00 LEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE : : -CONSUMABILE PENTRU DIALIZA RENALA - COD CPV 33181520-3-SOLUTII DE DIALIZA ? COD CPV 33692800-5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33692800-5-Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I -CONSUMABILE PENTRU DIALIZA RENALA - COD CPV 33181520-3
LOTUL II-SOLUTII DE DIALIZA ? COD CPV 33692800-5
Valoarea estimata fara TVA: 2, 645, 364.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor1 LOTUL I - CONSUMABILE PENTRU DIALIZA RENALA 20, 360.00 RON2 LOTUL II - SOLUTII DE DIALIZA 6, 093.00 RON Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - fonduri din asigurarile sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formularul nr.3 completat (Declaratia de eligibilitate)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -formularul nr.4 completat (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006)
Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 5).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.14)Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Manager ? Dr. Lavinia Ionescu, Dir. Financiar-contabil ? Ec. Silviana Marin, Sef Achizitii- Ec. Magda Ciocea, Sef Sectie Hemodializa? Dr. Ghenu Adrian.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 6) 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte :
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d) structura actionariatului;
e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f) domeniul de activitate principal;
g) domeniile de activitate secundare;
h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Mentiune:
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata2. AVIZUL DE FUNCTIONARE EMIS DE MINISTERUL SANATATII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici care vordepune oferta vor avea obligatia de a avea cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala cu cel putin valoarea corespunzatoare fiecarui lot, dupa cum urmeaza: LOTUL I - CONSUMABILE PENTRU DIALIZA RENALA 226, 225.00 ron
LOTUL II - SOLUTII DE DIALIZA 67, 704.00 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OPERATORUL ECONOMIC VA PREZENTA MOSTRE PENTRU FIECARE PRODUS DIN COMPONENTA LOTURILOR, CU TITLU GRATUIT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 10:00
Locul: SPITALUL JUD. DE URGENTA TARGOVISTE - Str. T. Vladimirescu. 48- SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.48 ; COD FISCAL 4206845, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130095, Romania, Tel. +40 245213602, Email: [email protected], Fax: +40 245213602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer