Licitatie Publica - ACORD DE ACCES ? Cond. de Racord si S.R.M.P. ptr. alim. cu g. n. a S.C. TERMOELECTRICA S.A. ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BRAILA, com. CHISCANI, jud. Braila
Anunt de participare (utilitati) numarul 105083/02.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Hentea, Tel. 0269803203, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACORD DE ACCES ? Cond. de Racord si S.R.M.P. ptr. alim. cu g. n. a S.C. TERMOELECTRICA S.A. ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BRAILA, com. CHISCANI, jud. Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sistemul National de transport gaze naturale
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD DE ACCES ? Conducta de Racord si S.R.M.P. pentru alimentarea cu gaze naturale a S.C. TERMOELECTRICA S.A. ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BRAILA, com. CHISCANI, jud. Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
45255121-3-Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 735, 895RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 194717 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului ( fara TVA )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. plata in 30-90 zile de la inregistarea facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantii sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ( in original)/ Autorizatie de functionare/ altele echivalente. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil ( 31.12.2009 )
- declaratia cifrei medii de afaceri, complectare Formularul IV.3.
C.a. = 19.471.790 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista exp. similara.Exp. sim=9735895 lei incheiate si executa. in ultimii 5ani.Formular12F.Prezentare lista conform formular12H.Dotarea minima: -utilaje de interventie rapida(trailere-1 buc, lansatoare-3 buc, excavatoare-2, buldoexcavatoare-3, buldozere-2), laboratoare ptr. analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice silaboratoare de betoane in dotare proprie/contr. de colab., statii de izolare in dotare proprie/contr. de colab.Personalul tehnic de specialitate: minim 3 sudori autoriz.(copie dupa autorizatie, angajati cu contr. de munca permanent) pers. aut. ptr. laboratoare, minim 2 angajati care detin autoriz. ANRE min. grad II, angajati cu contr. de munca. Informatii privind personalul =formular 12I. Se va prezenta: ISO 9001/2001 sau echivalent, ISO14001/2005 sau echivalent, OHSAS18001 sau echivalent, responsabilC.Q. Se vor prezenta autorizatii tip ETC, ETR emise de ANRE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S4-004201 din 07.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2010 10:00
Locul: Medias str. P-ta C.I. Motas nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fisa de date a achizitiei este postata pe SEAP iar caietul de sarcini se va ridica de la sediu/posta rapida, in baza unei scrisori de intentie transmisa pe fax: 0269/844832. Termenul de depunere a ofertelor a fost stabilit in baza art. 75 alin.(2)si(4)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 000000, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 000000, Romania, Tel. 0258/810285, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA
Adresa postala: P-ta C.I. Motas nr.1, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. 0269/803090, Fax: 0269/803403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 11:28