Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acordare a unei linii de credit, in cuantum de 6.500.000 lei, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes local


Anunt de participare numarul 134725/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DOROHOI
Adresa postala: STR. GR. GHICA, NR.34, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania, Punct(e) de contact: PALIMARIU DOREL, Tel. +40 0231615671, Email: [email protected], Fax: +40 0231611310, Adresa internet (URL): www.primaria.dorohoi.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL DOROHOI
Adresa postala: str. AI Cuza nr. 41, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania, Tel. +40 0231610133, In atentia: Palimariu Dorel, Email: [email protected], Fax: +40 0231611310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acordare a unei linii de credit, in cuantum de 6.500.000 lei, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: a
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui credit in suma de 6.500.000 lei de catre Primaria Municipiului Dorohoi ce va fi destinat cofinantarii unor investitii de interes local la nivelul Municipiului Dorohoi dupa cum urmeaza : Reabilitarea si modernizarea cladirii destinate furnizarii serviciilor sociale si Reabilitare si modernizare urbana in municipiul Dorohoi, finantate prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Linie de credit, in cuantum de 6.500.000 lei, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes local
Valoarea estimata fara TVA: 2, 897, 901RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 10.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile calculata de la data limita de depunere a candidaturilor. Garantia de participare se constituie in conf. cu preved. art.86 din HG 925/2006 prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; -a unui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO37TREZ1175006XXX000092-Trezoreria Dorohoi, CUI-4112945), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
-Autoritatea contractanta are dreptul de a retine Garantia de Participare in situatiile prev. la art. 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu prevederile art.278^1, alin (1) , lit c) din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizta vor fi respinse ca inacceptabile. Cuantumul Garantiei de Buna Executie constituite va fi de 5% din pretul contractului . Modul de constituire a Garantiei de Buna Executie: in conformitate cu preved. art. 90 din H.G .nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : -Printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Restituirea Garntiei de Buna Executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (2) din H.G . nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
-Completarea formularului F4 din Sect. Formulare.Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea formularului F5 din Sectiunea formulare
2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare /puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;
3.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare /puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?; Condtie de calificare: . Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala).
- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F6 din Sectiunea formulare.
Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
- Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta formularului F7 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dorin Alexandrescu ?primar, Clim Alin Sorin-viceprimar, Veronica Florea-secretar, Gavril Elena ?director economic, Palimariu Dorel-compartiment achizitii publice, Doraru Cristian - manager proiect, Surdu Radu Dan - manager proiect.
Atentie;
In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Note:
1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.
2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1
A. Persoane juridice/fizice romane
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca.a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.
b) - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Atentie:
a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
b. Certificatul trebuie sa fie emis cu 90 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .
c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
2. Autorizatia de functionare emisa de BNR in conditiile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului-in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Autorizatia de functionare va fi valabila la data limita de depunere a ofertei.
Ofertantului castigator i se va solicita prezentarea autorizatiei in termen de valabilitate la data incheierii contractului.B. Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
2. Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care oferetantul este rezident- in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul ? insotita de traducerea autorizata si legalizata a in limba romana.Atentie:
a. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Cerinte minime de calificare :
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010 sa fie cel putin egala cu suma de 6.500.000 lei.Atentie:
a. Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
- cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2008 este 3, 6827 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2009 este 4, 2373 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2010 este 4, 2099 lei
b. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus al cifrei de afaceri si prin raportarea la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011
Raportul auditorului la nivel consolidat pentru anul 2010-forma scurta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. Prezentarea prestarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de serviciii similare contractului ce face obiectul procedurii . Pentru a face dovada prestarii contractului prezentat ca experienta similara, ofertantul va prezenta in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele documente:
- Paginile relevante din contract care se doresc a fi luate in considerare pentru demonstrarea experientei similare, din care sa reiasa urmatoarele: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului si pagina finala cu semnaturi
Infomatii privind asocierea
Infomatii privind subcontractarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Aut Contr nu doreste limit nr de ag ec.Select se va real pe baza indepl crit de calif Neandepl unui crit de calif.va duce la excl.cand.Toti candidatii calificati vor fi invitati sa partic.la negocieri
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2012 11:00
Locul: Primaria municipiului Dorohoi, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care urmare a negocierii doua sau mai multe oferte finale vor avea acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara finala in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. 2. Documentatie descriptiva cuprinde conditiile impuse de catre achizitor, operatorilor economici care vor depune candidatura la procedura negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare initiata in vederea contractarii unei linii de credit in cuantum de 6.500.000 lei. Cerintele minime prevazute in Documentatia Descriptiva sunt obligatorii pentru toti operatorii economici care vor depune oferta la procedura de achizitie publica initiata in vederea contractarii unei linii de credit in cuantum de 6.500.000 lei si vor constitui clauze obligatorii ale contractului de achizitie publica, ce nu vor putea fi modificate, fiind considerate esentiale de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term.dep.contest.este de 10 zile incepand cu ziua urmat.luarii la cunos. despre un act al aut.contr. considerat nelegal in conf.cu prev.art. 256^2 alin (1) litera a) coorob.cu prev.art.256^2 alin (2) din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL DOROHOI
Adresa postala: str. AI Cuza nr. 43, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania, Tel. +40 0231610133, Email: [email protected], Fax: +40 611310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer