Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acordare a unui imprumut bancar in suma de 5580000lei cu o maturitate de 60 luni pentru modernizarea strazilor, trotuarelor si infiintarea de parcari auto in Municipiul Bailesti jud.Dolj


Anunt de participare numarul 139192/28.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAILESTI
Adresa postala: Revolutiei, nr 1 - 3, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Punct(e) de contact: Emanoel Sclipcea, Tel. +40 0251/311017, In atentia: Primar Pistritu Costel, Email: [email protected], Fax: +40 0251/311956, Adresa internet (URL): www.primariabailesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acordare a unui imprumut bancar in suma de 5580000lei cu o maturitate de 60 luni pentru modernizarea strazilor, trotuarelor si infiintarea de parcari auto in Municipiul Bailesti jud.Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Bailesti, Strada Revolutiei nr. 1-3, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordare a unui imprumut bancar in suma de 5580000lei cu o maturitate de 60 luni pentru modernizarea strazilor, trotuarelor si infiintarea de parcari auto in Municipiul Bailesti jud.Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordare a unui imprumut bancar in suma de 5580000 lei cu o maturitate de 60 luni pentru modernizarea strazilor, trotuarelor si infiintarea de parcari auto in Municipiul Bailesti jud.Dolj.Prezentul contract are drept scop contractarea unui credit de catre Municipiul Bailesti, judetul Dolj, pentru modernizarea strazilor, trotoarelor si infiintarea de parcari auto din municipiul Bailesti, jud. Dolj.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 906, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 39060lei.(IMM beneficiaza de 50% reducere din suma mentionata)Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: - virament bancar in contul deschis la Trezoreria BAILESTI: RO31TREZ2925081XXX001411(OP vizat de banca/trezorerie), - numerar la caseria unitatii contractanta sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, formular 10 .Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a ofertei sau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 278 alin (1) din OUG nr. 34/2006 Garantia de buna executie a contractului: se solicita garantie de buna executie? in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 10% (zece la suta) din valoarea contractului de prestari servicii (din valoarea maxima posibil a fi cheltuita de autoritatea contractanta in conformitate cu marja fixa ofertata prin contract). 2. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - Garantia de buna executie se constituieconform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: - Prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea -Formularul nr. 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG nr.34/2006: Completare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006 Formular nr. 3.1.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semanta si stampilata.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.2.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Autoritatea Publica Locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semanta si stampilata.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoane juridice straine: vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificat de participare la procedura de achizitie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va prezenta formularul 17 , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata.: - Ofertantul va prezenta Formular nr. 18- ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹? din OUG 34/2006 modificata si completata.Din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Pistritu Costel ?Primar , Musuroi Irinel ? Viceprimar , Barbu Mihai ? Secretar, Motataeanu Violeta ?director economic, , Bonci Victor? membru comisia de evaluare, Mustatea Firu? membru comisia de evaluare, Cojocaru Emanuela ? membru comisia de evaluare, Tanasie Simona ? membru comisia de evaluare, Padureanu Doru? membru comisia de evaluare, Sclipcea Emanoel? secretar comisia de evaluare, si consilierii UAT Municipiului Bailesti : Cecea Emilian;Cojocaru Stefan; Cretan Ilie;Duinea Marius;Dumitrascu Amza;Floricel Patru;Gota Florian;Jianu Elena;Manciu Dorin; Mitroi Paul;Musuroi Ionel;Pascu Constantin;Tibreanu Cristian;Tica Camelia; Toana Georgel;Urziceanu Marius. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data depuneri ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate (specifice obiectului contractului);ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).1.Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara (original sau copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?), conform Legii Bancare 58/1998 modificata prin Legea 485/2003.
Nota: Toate documentele se vor prezenta in limba romana. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimi 3 ani o cifra de afaceri medie globala egala sau mai mare de 7812000 lei.
Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - leu/euro 2009 = 4, 2373;
- leu/euro 2010 = 4, 2099;
- leu/euro 2011 = 4, 2379.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor prestari de servicii similare, respectiv de acordare a unei linii de finantare, in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care cel putin un contract are ca obiect realizarea de servicii similare a carui valoare minima sa fie de 3906000lei.Nu se pot prezenta mai multe contracte a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de3906000 lei.
Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - leu/euro 2009 = 4, 2373;
- leu/euro 2010 = 4, 2099;
- leu/euro 2011 = 4, 2379.
2.Ofertantul va prezenta recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care s-au prestat servicii similare: cel putin una.
3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani
4. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului
O declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalului implicat, precum si C.V.-ul fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractului.
5.Lista cu partile din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si datele de identificare a subcontractantilor: denumire, adresa, CUI, precum si acordurile de subcontractare.
6.Informatii privind asocierea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
NR.RUNDE= 1, DURATA UNEI RUNDE = 1 ZI; Elementul ofertei : pretul;SEAP va pune la disp ofertantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la preturile noi prezentate in cadrul licitatiei , precum si la numarul de participanti . Numarul de runde ale licitatie :1 (una); Licitatiava incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Licitatianu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului. Avand in vedere oblig. autoritatii contractanta de a verifica eventualele oferte cu pret aparent neobisnuit de scazut-art 202 alin 1, ofertantii vor depune la sediul autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare de la finalizarea ultimei runde, documente justificative referitoare la fundamentarea economica a modului de formare a pretului, aferente valorii ofertate la licitatia ;In cazul ofertelor egale cu cel mai mic pret autoritatea contractanta are dreptul de a solicita operatorilor o noua propunere financiara in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a incheia contractul de achizitie publica numai dupa ce se va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale , conform O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prin legea 109/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 ind.2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bailesti
Adresa postala: Strada Revolutiei nr. 1-3, judetul Dolj, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Tel. +40 0251311017, Email: [email protected], Fax: +40 0251311956, Adresa internet (URL): www.primariabailesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2012 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer