Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acordare de credite- linie de finantare revolving in cauntum de maxim 7.500.000 euro, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, ale municipiului Timisoara


Anunt de participare numarul 102688/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256-408367, In atentia:  Cristina Scutariu, Lucretia Scutariu, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477/204177, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Centrul de Consiliere pentru Cetateni, parter, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel. 0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acordare de credite- linie de finantare revolving in cauntum de maxim 7.500.000 euro, in vederea finantarii unor investitii de interes public local, ale municipiului Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in cuantum de maxim 7.500.000 euro, in vederea finantarii unor investitii de interes public local ale municipiului Timisoara, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite ? linie de finantare revolving in cuantum de maxim 7.500.000 euro, in vederea finantarii unor investitii de interes public local ale municipiului Timisoara, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 873, 638EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de buna executie: 0, 1% din valoarea imprumutului, si se va constitui pentru perioada de tragere de 2 ani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii si a drepturilor si obligatiilor partilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe propria raspundere-Form.12 A si Form 12B-art.180 si 181 din OUG 34/2006, incadr. in una din sit.de la art.180 si 181 atrage excluderea.Decl. pe propria raspundere pt. indepli. oblig. exigibile la plata impozite si taxe-buget gen.consolidat stat(original/copie legal.);Decl. pe propria raspundere pt. indeplinirea oblig. exigibile la plataimpozite si taxe-buget local(original/copie legal.);Inf.Gen., Form.B1;Daca in tara de origine/in care este stabilit candidatul nu se emit doc. de mai sus/doc.nu vizeaza sit.de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, se va prezenta o Decl.pe propria raspundere/o decl.autentif.in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens.Pers.jurid/fizice romane: Certif.constatator ORC(original/copie legaliz., nu mai vechi de 30 zile), in baza Lg. nr.26/1990 din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg.nr.85/2006 sau ca candidatul este in incapacitate de plata;Pers. jurid/fizice straine: Doc.edif.care dovedesc o forma de inregistrare conf.legilor din tara in care candidatul este rezident(daca este cazul)-original/copii legaliz, Certif.Rezidenta Fiscala(evitare dubla impunere) valabil pt. anul calendaristic in curs(original/copie legalíz.), doc.echivalent autoriz.de functionare emisa BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident(original/copii legalíz.).Doc.emise in alta limba vor fi insotite de traducere autoriz. si legaliz. in lb. romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2007, 2008 si 2009 de 15.000.000 lei;Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an.Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie de15.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Experienta similara2)Informatii privind subcontractatii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular 12 E.Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.2)Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), conform Formular 12G precum si acordurile de subcontractare;Toti subcontractatii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea - Formular B1;Acordul de asociere (incazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de achizitie publica.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii si a drepturilor si obligatiilor partilor.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
Preselectie: ordine descrescatoare in functie de valoarea activului net bilantier la data de 31.12.2009.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S118-178737 din 19.06.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2010 10:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai candidatilor si membrii comisiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256-494650, Fax:  0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract.;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, la Curtea de Apel Timisoara;in justitie conform L 554/2004 si OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  bv. C.D.Loga nr.1, camera 229, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Tel. 0246-408367, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer